annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie wil dit goed vertalen voor mij van Frans naar Nederlands.

Ik heb een object gewonnen, en de verkoper stuurde me deze email.

Bonsoir,

Comme marquer dans l'annonce l'objet partira pas
pour moin de 40?.

L'objet a etait remis en vente merci de votre
compréhension

Wanneer ik het goed begrijp wil hij niet verkopen onder de 40 euro.
Klopt dat????
Wanneer dat zo zou zijn krijg die gelijk al zonder pardon een negatieve feedback.
Moet die maar geen veiling starten vanaf 1 euro.
Hij heeft nu weer opnieuw een veiling vanaf 1 euro gestart alleen daaronder staat vermoed ik dat die er minstens 40 euro voor moet hebben.
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Vooreerst... her frans is niet meer je dat zo te zien.
Maar goed, wat staat er?

Goeie avond,
Zoals aangegeven in de aanbieding zal het object niet vertrekken onder de 40 euro.
Het object is opnieuw aangeboden, bedankt voor uw begrip.

Je veronderstelling was dus correct.
Mocht ik van jou zijn, dan diende ik meteen een geschil in... "koper weigert te verkopen"
Zoniet kan je er eerstdaags van op aan dat hij jou een geschil wegens niet-betalende bieder geeft (al was het maar om zijn ebay-kosten te recupereren).
Meld ook zijn nieuwe aanbieding maar al meteen aan ebay: hij overtreedt immers duidelijk de ebay-regels hiermee.

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Bedankt voor je reactie.
Ik heb net nog 2 keer geprobeerd om die 2 veilingen bij ebay te melden, maar wanneer ik de objectnummers invul (12 cijfers) dan loop het programma moeilijk te doen dan krijg te lezen dat het maar 10 cijfers moeten zijn.

Mvg,
Antoine
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Een geschil starten kan ik pas over 9 dagen, klopt dat?
Help een geschil, of heb je er eigenlijk weinig aan?

Kan je nu al een feedback geven of moet je daarmee wachten, tot dat geschil is gestart of beeindigd want het verkopen doet die toch niet aan die prijs.

Mvg,
Antoine
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Een geschil zal waarschijnlijk niet helpen bij deze transactie, maar het is wel de correcte procedure. Als een verkoper teveel geschillen heeft, wordt hij door eBay geblokkeerd.

Je kan al feedback geven, meestal is het beter te wachten tot het geschil beëindigd is, maar als je zeker bent dat die niet verkoopt, kan je direct feedback geven.

m.

m.
Bericht 5 van 5
laatste antwoord