annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

adres verkoper

Als ik iets heb gekocht, hoe krijg ik dan volledige naam, adres en telefoonnummer van de verkoper te zien ?

Bericht 1 van 35
laatste antwoord
34 ANTWOORDEN 34

adres verkoper

@supergiftman,

Adresgegevens vind je zelfs tegenwoordig bij sommige zakelijke verkopers niet eens terug!

Geen idee waar waar ze hier mee bezig zijn!

In principe kan dit niet want hier is er een duidelijke wetgeving die aan geeft dat zakelijke verkopers hun adresgegevens dienen geregistreerd te worden bij de aanbieding en ebay volgt normaal deze wetgeving.

Het is natuurlijk anders als de zakelijke verkoper zich als (schijn)-particuliere verkoper registreert of niet-correcte info invult in zijn account...

Ik zou mezelf bvb ook op ebay kunnen registreren als Frits M., BVHL 44, 9170 DK

Dan zal ebay dit hoogstwaarschijnlijk ook wel zo doorgeven in mijn aanbiedingen

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 21 van 35
laatste antwoord

adres verkoper

Nee, de verkoper zelf!

De vraag blijft dus :  hoe kom je aan de gegevens van de verkoper als die zelf geen teken van leven meer geeft ?

Is daar een standaardprocedure voor, of moet je rekenen op de ebay-klantendienst, alom geroemd om zijn snelheid, accuraatheid, bereidheid tot helpen ... :^O :^O

Bericht 22 van 35
laatste antwoord

adres verkoper

Hoi, even in onze hulppagina's gekeken:

http://pages.benl.ebay.be/help/tp/questions/member-phone.html 

Met vriendelijke groet,
Martijn
Bericht 23 van 35
laatste antwoord

adres verkoper

Bij opvragen krijg je telefoonnummer en woonplaats.

Vermits niet alle GSm nummers in de witte gids terug te vinden zijn,is het onmogelijk om het adres van de verkoper terug te vinden.

Vorig jaar was er iemand die ongeldige bongo bons verkocht,adres was op geen enkele wijze terug te vinden.

De bons werden verzonden zonder exacte gegevens van de afzender.Vermits de verkoper zelf niets kocht op ebay,was er via contact met een verkoper ook geen adres terug te vinden.

Het opgeven tel nummer van ebay werd nooit beantwoord.

Dus neen,het adres is niet te achterhalen.

Die verkoper is ondertussen wel geschorst,maar heeft toch heel wat mensen opgelicht,wel voor kleine bedragen.

Bericht 24 van 35
laatste antwoord

adres verkoper

@Martijn,

Heb je dit zelf al even getest ?  Ik ga nu niet overdrijven maar meer dan 90% van die telefoonnummers kloppen NIET ! Niet-bestaande nummers of zelfs van totaal andere personen die bij God niet weten waarover het gaat.....

En moet je dan bij elke aankoop heel die procedure doorlopen ? Contactgegevens opzoeken en maar bellen om te vragen of je asjeblieft asjeblieft please MAG betalen en ajseblieft hun gegevens krijgt ?

Nee hoor, dit is niet de normale manier van werken.

Bericht 25 van 35
laatste antwoord

adres verkoper

Ebay is zich hier aan het voorbereiden om te doen in ...ben vergeten waar.

Koper zal aan Ebay moeten betalen en ebay zal dan zeggen tegen verkoper verzend het maar, en als koper meld dat hij het ontvangen heeft zal verkoper het geld op zijn PP regening gestort worden.

Koper zal enkel nog naam en woonplaats van verkoper zien, al de rest niet meer.

Heb dit van iemand bij ......

Bericht 26 van 35
laatste antwoord

adres verkoper

Koper zal enkel nog naam en woonplaats van verkoper zien, al de rest niet meer.

Heb dit van iemand bij ......

Misschien moet die iemand van bij... zich toch eens wat beter informeren want dit zou voor zakelijke verkopers volledig tegen de belgische wetgeving ingaan!

Wij zijn verplicht om onze adres- en andere contactgegevens kenbaar te maken aan onze kopers!

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 27 van 35
laatste antwoord

adres verkoper

Misschien moet die iemand van bij... zich toch eens wat beter informeren want dit zou voor zakelijke verkopers volledig tegen de belgische wetgeving ingaan!

Wij zijn verplicht om onze adres- en andere contactgegevens kenbaar te maken aan onze kopers!

Spijtig genoeg hebben we het dan enkel over belgskes ...

Zo wil ik iets niet conforms terugsturen naar Hong Kong om via PP in navolging van een geschil mijn centjes te recupereren, maar ik krijg het adres niet vast !

Bericht 28 van 35
laatste antwoord

adres verkoper

Enne niet vergeten dat Ebay.be eigenlijk vanuit Luxemburg werkt...

D.

Bericht 29 van 35
laatste antwoord

adres verkoper

Enne niet vergeten dat Ebay.be eigenlijk vanuit Luxemburg werkt...

D.

Ja en?? Voor mijn part werkn ze vanop de maan of venus.... eerder welk bedrijf, buitenlands of niet, dat actief is in Belgie heeft zich te houden aan de Belgische wetgeving!

Zou ook maar erg zijn!

Bericht 30 van 35
laatste antwoord

Productnaam invoeren