annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

feedback privé?

Alweer stuit ik op een verkoper die zijn/haar feedback privé heeft gezet, deze heeft een neutrale en een heel wat negatieve feedback... ik ben ondertussen al zo'n acht jaar actief op Ebay, deels als verkoper, meestal als koper en de ervaring heeft me geleerd dat veel, vooral negatieve feedback onterecht en zelfs ronduit belachelijk te noemen zijn!

Je kan als koper wel zien dat de verkoper in kwestie negatieve feedback kreeg maar niet waarom... hoe moet je dan oordelen over deze verkoper als je voor jezelf niet kan uitmaken of de negatieve wel of niet terecht was?

Stel ik me ook de vraag: waarom feedback privé zetten, heb je dan iets te verbergen? Eender hoe, bij een dergelijke verkoper koop ik niks, die is dan in mijn ogen op zijn minst onbetrouwbaar!

Van mij mag die optie met ingang van gisteren worden afgeschaft!

Bericht 1 van 13
laatste antwoord
12 ANTWOORDEN 12

feedback privé?

Ik weet er niks van??? Ik zit hier al vijf jaar langer dan jij, leer mij Ebay kennen!

Enne... een gebruikersnaam... beste man, als je het zoveel beter weet zou je moeten weten dat ook dat op het forum niet is toegestaan, vooral niet als het om negatieve beoordelingen gaat, enfin, ik weet wat ik zeg en dat jij uit je nek lult!

trouwens, ik kan die gebruikersnaam hier sowieso niet plaatsen want die ben ik allang vergeten, dit topc is al een maand oud, ik hou geen dagboek bij hé?

Bericht 11 van 13
laatste antwoord

feedback privé?

.

Bericht 12 van 13
laatste antwoord

feedback privé?

Hier mag een slotje op!

Bericht 13 van 13
laatste antwoord