annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

feedback privé?

Alweer stuit ik op een verkoper die zijn/haar feedback privé heeft gezet, deze heeft een neutrale en een heel wat negatieve feedback... ik ben ondertussen al zo'n acht jaar actief op Ebay, deels als verkoper, meestal als koper en de ervaring heeft me geleerd dat veel, vooral negatieve feedback onterecht en zelfs ronduit belachelijk te noemen zijn!

Je kan als koper wel zien dat de verkoper in kwestie negatieve feedback kreeg maar niet waarom... hoe moet je dan oordelen over deze verkoper als je voor jezelf niet kan uitmaken of de negatieve wel of niet terecht was?

Stel ik me ook de vraag: waarom feedback privé zetten, heb je dan iets te verbergen? Eender hoe, bij een dergelijke verkoper koop ik niks, die is dan in mijn ogen op zijn minst onbetrouwbaar!

Van mij mag die optie met ingang van gisteren worden afgeschaft!

Bericht 1 van 13
laatste antwoord
12 ANTWOORDEN 12

feedback privé?

Als je je feedback privé zet ,kan je niets verkopen,alleen kopen!

Bericht 2 van 13
laatste antwoord

feedback privé?

Niks verkopen weet ik zo nog niet, hij heeft heel wat aanbiedingen staan en toch al 16 verkopen deze maand... en kopen... tja, aan een koper die zijn feedback privé zet en geen 100% heeft verkoop ik niks!

Bericht 3 van 13
laatste antwoord

feedback privé?

Anonymous
Niet van toepassing

Een verkoper die zijn feedback privé zet kan niks verkopen !! Je kan helemaal geen aanbiedingen zien bij iemand met een privé feedbackprofiel. Je maakt je zorgen om niks....

Bericht 4 van 13
laatste antwoord

feedback privé?

Geen aanbiedingen zien??? Waar haal je dat? Ik zie al zijn aanbiedingen maar bij zijn FB zie ik enkel de tabel met de positieve, neutrale en negatieve FB maar je kan er geen enkele lezen. Dus: je kan niet zien waarom hij die negatieve kreeg!

Bericht 5 van 13
laatste antwoord

feedback privé?

Anonymous
Niet van toepassing

Kan je me eens de gebruikersnaam van de verkoper geven aub?

 

Bericht 6 van 13
laatste antwoord

feedback privé?

Anonymous
Niet van toepassing
Waar ik dat haal? Dit zegt ebay : "Als u uw feedbackprofiel privé maakt, wordt uw feedbackcommentaar verborgen voor andere gebruikers. Dit kan de kans dat andere leden met u zaken willen doen, verkleinen.
Opmerking: als u ervoor kiest om uw feedbackprofiel privé te maken, kunt u geen objecten verkopen"
Bericht 7 van 13
laatste antwoord

feedback privé?

Ge moet ook tussen de lijntjes lezen en verstaan wat wordt bedoelt: er wordt duidelijk gezegd dat de kans op zaken doen verkleint en dat je daardoor niks meer verkoopt... Ebay heeft het nogal kortweg samengevat.

Als je je FB privé zet kan je wel degelijk aanbiedingen plaatsen, ze verkopen is iets anders omdat je zo onbetrouwbaar overkomt wat ook mijn idee is! En zeker als daar pakweg een dozijn rode bollen staan!

 

Btw; op dit forum mogen geen namen worden vernoemd, ook een regeltje van Ebay!

Bericht 8 van 13
laatste antwoord

feedback privé?

Anonymous
Niet van toepassing

Namen mag je inderdaad niet doorgeven, gebruikersnamen wel 🙂

 

Dus nogmaals : kan je die gebruikersnaam doorgeven?

 

En ik ben 1000% zeker dat je met een privé-feedback NIKS kan verkopen. De formulering van ebay is inderdaad irrevelant dat je dan je kansen verkleint, want je hebt helemaal geen kansen, je kan namelijk je aanbieding niet maken .  DE BOEL BLOKKEERT EN ER KOMEN RODE LETTERS DAT JE EERST JE FEEDBACK EERST OPENBAAR MOET MAKEN :Smiley LOL

 

En vooraleer te blijven discuteren over iets waar je niet echt het fijne van weet, en rond de pot te draaien door te weigeren de gebruikersnaam door te geven : probeer gewoon zelf, zet uw feedback-profiel eens "privé", en probeer eens een aanbieding te maken..... SUCCES !!

Bericht 9 van 13
laatste antwoord

feedback privé?

Anonymous
Niet van toepassing

Met een prive-feedback profiel kan je inderdaad GEEN zaken verkopen. Dus op het ogenblik dat je iets aanbiedt, moet je feedbackprofiel openbaar staan. Gedurende de veiling, kan je je feedbackprofiel niet privé zetten. De bewering dat je niet ziet waarom een verkoper negatief kreeg, is dus larie, althans gedurende lopende veilingen.

 

Nu is het wel zo dat NA afloop veilingen, en dus de verkoper niks meer te koop heeft, hij terug zijn profiel privé kan zetten. Maar dan heeft hij uiteraard niks meer te koop, en of hij dan met zijn privé profiel vertrouwen of wantrouwen schept maakt niet veel uit, er is toch niks meer te koop.

 

Dus samengevat : én aanbiedingen zien én de feedbackcommentaar niet kunnen lezen is compleet uitgesloten.

 

 

Bericht 10 van 13
laatste antwoord