annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geen biedingsmogelijkheid

het was onmogelijk om op volgend artikel te bieden daar het volgens ebay gereserveerd was voor iemand dit kan niet iedereen moet overal kunnen kopen graag uitleg hierover daar ik veel meer wou bieden maar geen mogelijkheid kreeg dit is puur bedrog en ik wil dit kenbaar maken desnoods via de pers en alle mogelijkheden
die mij ter beschikking staan ik voel mij bedrogen
artikel 180486732770
ik verwacht tenminste een redelijke verklaring
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Gereserveerd voor iemand ? ik zie toch 5 verschillende bieders ?

m.

m.
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Waarschijnlijk kon je niet bieden omdat de verkoper niet internationaal verzendt.

m.

m.
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Zoals mikmak schrijft zal het waarschijnlijk wel zijn. In zulk een geval kan u in het vervolg de verkoper altijd vragen om u in zijn lijst met uitzonderingen te zetten, doet hij dat dan kunt u terug bieden.

Met behulp van Vereisten voor kopers kunt u kopers blokkeren voor het bieden op of het kopen van uw objecten. U kunt de volgende kopers blokkeren:
• Kopers die geen PayPal-rekening hebben
• Kopers bij wie een onbetaald object werd geregistreerd op hun account
Kopers die een primair verzendadres hebben in landen waarnaar u geen objecten verzendt
• Kopers die het eBay-beleid hebben overtreden
• Kopers die een feedbackscore hebben die lager is dan het door u opgegeven cijfer
• Kopers die momenteel de hoogste bieder zijn of tijdens de afgelopen 10 dagen 1 tot 100 van uw objecten hebben gekocht (u kunt het aantal opgeven)

http://pages.benl.ebay.be/help/sell/buyer-requirements.html

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Vreemd, dit is zogezegd de eerste verkoop van die man, heeft nooit iets gekocht of gewonnen, is volgens mij een account om tegen te bieden op de eigen veilingen
Bericht 5 van 6
laatste antwoord

wees misschien blij dat je het niet gewonnen hebt want er is een reukje aan deze aanbieding !!!
Bericht 6 van 6
laatste antwoord