annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

gekocht en betaald object door ebay verwijdert

tjr0000
Community-lid
Maandag kocht ik een mousemat van circleman27, een verkoper uit de UK met 100% feedback en een 100-tal verkochte objecten deze maand.

Dinsdag verwijdert ebay dit object. Ik kan daarom ook het objectnr niet meer meedelen. Nu ja, ik kan het wel maar daar heb je niets aan. Het verdwijnt ook uit 'mijn ebay'. Ik had die mousemat direct betaald via paypal. Nu weet ik dat ik altijd een claim kan indienen via paypal. Dus ik ben niet bang dat ik mijn geld niet terugkrijg. Het probleem is echter dat ik al contact met die verkoper gehad heb. Hij zegt dat ebay ook de betaling gecanceld heeft. Dit is wat hij schreef

as ebay has canceled your payment and taken the money back of me.

Mijn vraag is nu. Kan dit ? Ik zit er niets mee in om voor iets te betalen maar natuurlijk geen tweemaal voor hetzelfde object en als het zo is, zou je normaal gezien toch zeggen dat ik dat geld op de een of de andere manier van ebay zou terugkrijgen. Ik heb op mijn paypal account nog geen terugbetaling ontvangen. En als ebay dit zou doen zonder mij het betaalde bedrag terug te storten, dan heeft ebay hier wel een mooie bron van inkomsten gevonden.
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

gekocht en betaald object door ebay verwijdert

tjr0000
Community-lid
Oh ja, nog dit. Ik heb deze vraag ook aan de CS gesteld en daar krijg ik wel een antwoord van maar enkel over het feit dat ze het item verwijdert hebben en niet of ze al dan niet de betaling gecanceld hebben.
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

gekocht en betaald object door ebay verwijdert

quasi9522
Community-lid
Ebay kan de betaling niet "cancelen".Ebay heeft totaal geen controle of mogelijkheid om de betaling te verhinderen....
Alleen paypal kan de betaling weigeren ,maar zij sturen deze dan terug naar jou.
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

gekocht en betaald object door ebay verwijdert

tjr0000
Community-lid
Het is ondertussen opgelost. Blijkbaar was er een misverstand in het spel. Eind goed al goed.
Bericht 4 van 4
laatste antwoord