annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hoe kan ik een gekochte artikel annuleren? Door snel snel te klikken heb ik op bevestigen gedrukt

Hoe kan ik een gekochte artikel dat ik nog niet betaald heb annuleren?

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

hoe kan ik een gekochte artikel annuleren? Door snel snel te klikken heb ik op bevestigen gedrukt

Wees eerlijk en communiceer met de verkoper!

 

Stel jezelf in de plaats dat dit niet leuk is.  De verkoper is dus z'n plaatsingskost kwijt.   Als ik het was, dan vroeg ik de verkoper uit beleefdheid hoeveel kosten hij had om het artikel te plaatsen.  Als het maar een 15 cent is, is dit nog zo erg niet maar als de plaatsingskost enkele euro's bedraagd zou ik ook graag die centen terug recupereren.

 

Ik hoop dat U hier iets uit leert.  Bekijk en lees steeds zeer goed de aanbieding en stel vragen.  Pas als je zeker bent mag je aankopen.  Na de aankoop is het netjes om ook onmiddellijk te betalen en niet weken te wachten. Dat zou je ook graag hebben dat ze bij U vlug betalen na iets gekocht te hebben.

 

Wees dus niet impulsief.

 

Succes nog.

 

,-)

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

hoe kan ik een gekochte artikel annuleren? Door snel snel te klikken heb ik op bevestigen gedrukt

als het een eerlijk verkoper is zal die jouw foute aankoop simpelweg annuleren , stuur hem vreindelijk een mailtje 

ik deed dat ook 

ik had te snel bevestigd en verkeerde aflmeting in gegeven verplicht tot aankoop maar nog niet betaald ,

daarna opniew besteld en de juist afmeting ingetypt  en meteen betaald ,

hij had op mijn aanvraag met een email  naar china  , meteen de foute bestelling  geannuleerd , 

bij ebay , krijg je dan de melding dat je een geschil hebt met de verkoper , dat kan je makkelijk op lossen 

hou het beleefd en vriendellijk dan zal dar geen probleem zijn  :-))

Bericht 3 van 3
laatste antwoord