annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ik vind mijn aankoop niet meer terug in mijn ebay

Hoi,16/1 kocht ik item 220535905434 en betaalde onmiddelijk met paypal.Deze aankoop vind ik niet terug in mijn ebay.Nu,28/1 nog steeds niets ontvangen,verkoper gecontacteerd hebbend,antwoord gekregen en of ik mijn adres wou checken,dit klopte dus.Via ebay kan ik wel ergens checken,dat dit verzonden is op 18/1,maar meer gegevens zijn niet langer meer beschikbaar(ouder dan 45 dagen ????????)
Ik heb dus nog steeds niets ontvangen en kan ook geen feedback of iets geven,hoe kan dit????
Groetjes,Pat
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Blijkbaar is de aanbieding geschorst ? maar de verkoper is nog actief, waarschijnlijk is het pakje onderweg,het komt van hongkong dus dat kan enkele weken duren.

m.

m.
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Je hebt met Paypal betaald, dan heb je 45 dagen om je geld terug te claimen, wacht nog even maar niet te lang !
Als je de aanbieding niet meer bij eBay vind, kan je de betaling wel nog terugvinden op je Paypal-account.

m.

m.
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

De verkoper verzond vanuit Duitsland,achteraf blijkt dat Hongkong te zijn.aabbcc147
je kan deze en zijn aangeboden objecten wel terug vinden.
Mvg,Pat
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Soms worden aanbiedingen door eBay geschorst, meestal terwijl ze nog lopen, zelden als ze al afgelopen zijn, en dan kan je er helemaal niets meer van terugvinden ! Geen geschil meer openen en geen feedback geven, heel vervelend.
Gelukkig heb je met Paypal betaald, als het pakje niet aankomt heb je kopersbescherming.

m.

m.
Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Hoi,pakje is terecht,vanuit duitsland toch ..............
Bericht 6 van 6
laatste antwoord