annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

internetdiefstal

Hallo,

Ik kocht 2 dagen gelden via de site www.enashop.com een amerikaanse iphone voor 200 euro,
Deze site zag er op en top professioneel uit zoals ik er al meerder heb gezien.

Na de aankoop van deze gsm kreeg ik eerst een bevestiginsmail van enashop dat zij mijn order juist hadden ontvangen ( tot hier nog steeds normaal . heb deze bewijzen nog.

Kort daarna volgde een mail van enashop dat zij een invoice via ebay zouden sturen om de betaling te kunnen uitvoeren. enkele uren later kwam deze dan ook toe en zach er ook professioneel uit. ( hier invoice )

http://rapidshare.com/files/348324106/eBay_Invoice.pdf.htm

Nu vandaag heb ik ik nog steeds niet gehoord, erger nog
de oorspronkelijke site enashop is offline.
Nu heb ik sterke vermoedens dat deze invoice namaak en opgezet spel is door oplichters in naam van ebay.

Weet iemand hier raad mee.

Indien nog meer bewijzen nodig zijn mail ik deze graad door, heb nog alle corresponderende mails en pdf's.

Groeten
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

internetdiefstal

Was even vergeten zeggen dat ik na het krijgen van deze invoice ook betaald heb, op het eerste zicht ziet deze er perfect normaal uit.

Bestaat het e-amil adres: Support@eBay-Security.com ?
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

internetdiefstal

Ik heb de indruk dat u opgelicht bent.
Als u via een online shop iets gekocht hebt is het onmogelijk om via eBay een invoice te krijgen.
Eigenlijk ook wel logisch he als je er even over nadenkt?

En dat email adres bestaat niet.

Nemo me cohabitat inpuntem

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

internetdiefstal

Dank u voor de reactie,

Met andere woorden, die oplichters gebruiken ebay om hun kenbaar te maken.
Kan ebay deze mensen dan niet traceren en is er een manier om mijn geld terug te zien.

Groeten
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

internetdiefstal

Dit is al jaren aan de gang. De oplichters gebruiken de naam eBay om hun valse geloofwaardigheid te geven. Ik heb uw bijlage niet geopend, maar normaal vragen deze oplichters een voor de koper onveilige betaalmethode (bankoverschrijving) naar een apenlandje zoals Roemenië zoals in het volgende draadje. En daar is niet veel tegen te beginnen, toch niet voor een bedrag van 200 euro.

http://forums-benl.ebay.be/thread.jspa?messageID=600325649&forumID=4

Bericht 5 van 5
laatste antwoord