annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

mijn ebay - object volgen

vijfklokje74
Community-lid
Als je vroeger aanduidde "object volgen" kwam dit in mijn ebay. Nu zie ik dat er staat wordt gevolgd in mijn ebay maar ik vind het er niet meer terug, wat doe ik fout?

bedankt
Bericht 1 van 12
laatste antwoord
11 ANTWOORDEN 11

mijn ebay - object volgen

In Mijn ebay zie je rechtsboven "Opties" en "Algemene Instellingen".
Vermoedelijk zit daar het probleem ; "Volglijst" staat bij mij aangevinkt ; bij jou vermoedelijk niet.
Succes !


If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)



If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 2 van 12
laatste antwoord

mijn ebay - object volgen

vijfklokje74
Community-lid
inderdaad dat is het, bedankt. Had mij al suf gezocht.
Bericht 3 van 12
laatste antwoord

mijn ebay - object volgen

Blij dat het opgelost is :-D


If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)



If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 4 van 12
laatste antwoord

mijn ebay - object volgen

huwitte
Community-lid
Eén dezer dagen zou de "Dit object volgen" knop op de objectpagina moeten veranderen om aan te sluiten aan de aanpassingen in “Mijn eBay”. Die knop verandert van naam (“toevoegen aan lijst” ?) en krijgt een uitrolmenu dat ook naar de overige lijsten naast de gewone volglijst in "Mijn eBay" verwijst. Zo kan het interessant zijn om objecten van de concurrentie te volgen in de aparte lijst “onderzoek” in plaats van in de volglijst van objecten waarin men geïnteresseerd is om te bieden of kopen.
"The Watch list has changed and is being expanded to allow members to create their own custom lists as well as the watch lists. Currently you still have the watch list button on your item page however next week that button will change to "add to list" which will be a drop down list including the watch list and any custom lists you've created.

It will also allow you to create a new list there and then if you wish, without having to go back into My eBay.
"

(UK Pink)




Bericht 5 van 12
laatste antwoord

mijn ebay - object volgen

Bij mij is dat al zeker 14 dagen het geval,kreeg plots een iets anders scherm,er zijn nu zelfs 4 volglijsten mogelijk.
Bericht 6 van 12
laatste antwoord

mijn ebay - object volgen

huwitte
Community-lid
Ik zie in uw aanbiedingen nog steeds de knop “Dit object volgen" staan.:-)



Bericht 7 van 12
laatste antwoord

mijn ebay - object volgen

Ik heb 3 hoofdtitels en vroeger 2

kopen

lijsten 1.4 lijsten ,hier kan men een keuze maken
2.opgeslagen verkopers
3.zoekopdrachten
verkopen

Vroeger stonden de te volgen voorwerpen onder kopen,nu onder lijsten.
14 dagen geleden is dat plots veranderd en vond ik eerst mijn te volgen objecten niet terug,was gewoon dat onder KOPEN te zien staan
Bericht 8 van 12
laatste antwoord

mijn ebay - object volgen

huwitte
Community-lid
De aanpassingen aan “Mijn eBay” zijn al een week of twee geleden gebeurd, maar de knop in de aanbiedingen “Dit object volgen” heeft nog geen uitrolmenu gekregen en is ook nog niet van naam veranderd. Voor zover ik zie tenminste.:-)

http://tamebay.com/2010/07/tweaks-to-my-ebay-layout.html



Bericht 9 van 12
laatste antwoord

mijn ebay - object volgen

Zoals altijd heb je gelijk:-x
Ik gebruik erg weinig de functie volgen.Koop liefst met nu kopen,of laat een sniper een bod uitbrengen,anders ben ik dat toch vergeten.
Bericht 10 van 12
laatste antwoord