heb een gsm Nokia gekocht ,bij de beschrijving ervan stond wel :belangrijke gebruikssporen ,maar de foto toonde daar niets van . Ik schrok bij het uitpakken :dat waren geen gewone gbruikssporen ,ik heb 2,5 jaar hetzelfde toestel in gebruik en dat heeft ook gebruikssporen , en als ik dat fotografeer is het niet van nieuw te onderscheiden . Maar de foto die erbij was geplaatst was niet van dat toestel ,wel een gelijkaardig . als ik de echte foto had gezien ,had ik er zelfs helemaal niet op geboden Als men spreekt van belangrijke sporen van gebruik ,is het dan niet normaal dat de verkoper het toestel toont zoals het is ,ipv met een andere foto van dat model ?En dan was het nog in een dusdanige staat van viezigheid ,dat ik mijn handen heb ontsmet ! heb kontakt opgenomen met verkoper ,hij wilde me 10 € terugbetalen van de 25 die ik heb betaald ,maar ik wil dat hij me terugbetaalt ,en ik retourneer hem zijn gsm ,maar tot hiertoe is hij daar niet toe bereid . Kan ebay zelf bemiddelen ,of op een andere manier tussenkomen in dit geschil ?