annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ontevreden met aankoop ,wat kan ik doen?

heb een gsm Nokia gekocht ,bij de beschrijving ervan stond wel :belangrijke gebruikssporen ,maar de foto toonde daar niets van . Ik schrok bij het uitpakken :dat waren geen gewone gbruikssporen ,ik heb 2,5 jaar hetzelfde toestel in gebruik en dat heeft ook gebruikssporen , en als ik dat fotografeer is het niet van nieuw te onderscheiden . Maar de foto die erbij was geplaatst was niet van dat toestel ,wel een gelijkaardig . als ik de echte foto had gezien ,had ik er zelfs helemaal niet op geboden Als men spreekt van belangrijke sporen van gebruik ,is het dan niet normaal dat de verkoper het toestel toont zoals het is ,ipv met een andere foto van dat model ?En dan was het nog in een dusdanige staat van viezigheid ,dat ik mijn handen heb ontsmet ! heb kontakt opgenomen met verkoper ,hij wilde me 10 € terugbetalen van de 25 die ik heb betaald ,maar ik wil dat hij me terugbetaalt ,en ik retourneer hem zijn gsm ,maar tot hiertoe is hij daar niet toe bereid . Kan ebay zelf bemiddelen ,of op een andere manier tussenkomen in dit geschil ?
Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

http://cgi.befr.ebay.be/Nokia-2760-bleu-trace-dusure-parfait-de-marche-/110530739809?cmd=ViewItem&pt=BEFR_T%C3%A9l%C3%A9phones_mobiles_1&hash=item19bc253e61

deze ?

Het is nogtans een mooie prijs voor zo een GSM .
Je kan mischien proberen de GSM zelf ook te ontsmetten ?

De verkoper neemt echter een ZEEER groot risico.
Als koper kan je immers nog negatieve feedback geven , je kan nogmaals je probleem ,item beantwoord niet aan de beschrijving (foto).Je kan ook commentaar geven.Wel opletten met het gebruik van taal (slechte taal kan verwijderd worden)....bvb:"item beantwoord niet aan de beschrijving".Ook het sterretje "itembeschrijving" kan je aanpassen....
Bericht 2 van 8
laatste antwoord

ja ,Quasi ,als hij eruit zou zien zoals op de foto ,zou hij ok zijn maar de foto is van een nieuwe of ander toestel .
Ik zou hem niet durven bovenhalen ,het is gewoon onvoorstelbaar ,ik ben vandaag dan maar een nieuwe 2720 gaan kopen in de winkel ,en de verkoper schrok even hard als ik ,toen hij dat toestel zag ,hij had er og nooit een in deze staat over moeten nemen . spijtig dat ik je er geen foto van kan doen toekomen !maar waarom ik razend ben op de verkoper ,is dat hij niet de echte foto van het betreffende voorwerp op ebay plaatst
Bericht 3 van 8
laatste antwoord

Niet onmiddellijk negatief geven, eerst proberen te onderhandelen, als je negatief geeft is de verkoper minder bereid te onderhandeen.
Ga naar de link 'een probleem melden' in de aanbieding en open een geschil, dat is de correcte procedure. Dan zal de verkoper de GSM misschien toch nog willen terugnemen.

m.

m.
Bericht 4 van 8
laatste antwoord

aan Mikmak
bedankt voor je raadgevingen . Ik wist nog niet eens hoe je een geschil kon openen ,maar dat ga ik nu doen op 29-5 ,dat kan ten vroegste 10 dagen na verkoopsdatum . Met als reden :misleidende foto bij het artikel geplaatst . Dit heb ik ook zo aan verkoper gemeld ,en deze keer in het nederlands ,in mijn vorige meldingen aan hem was ik zo beleefd het proberen in zijn taal te verwoorden ,maar dat heb ik opgegeven .
Bericht 5 van 8
laatste antwoord

hij had er og nooit een in deze staat over moeten nemen . (#2)

"Dan zal de verkoper de GSM misschien toch nog willen terugnemen" (#3) zal dus niet meer gaan zeker ?
Bericht 6 van 8
laatste antwoord

Aan Quasi en Mikmak
vandaag een geschil geopend ,en de reden goed omschreven ,en kreeg 3 u later het aanbod om de gsm terug te sturen ,en hij betaalt mij terug !!! wat 3 mails vorige week niet konden ,kan nu ineens wel !
bedankt aan jullie voor de steun !!!
Bericht 7 van 8
laatste antwoord

Ha okee !
Tja een verkoper krijgt niet graag een geschil hé ! :-D

m.

m.
Bericht 8 van 8
laatste antwoord