annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

oppassen!!

Het gratis aanbieden,samen met het einde van de vakantieperiode,hebben een minder aangenaam nevenverschijnsel nl VEEL NAMAAK MERKARTIKELEN UIT TURKIJE WORDEN AANGEBODEN.
Verkoop en aankoop van namaak zijn verboden.
Mij stoort het niet dat mensen bewust namaak kopen,dat moet iedereen voor zichzelf uit maken MAAR namaak verkopen als zijnde authentiek vind ik niet kunnen.
Dus kopers let een beetje op!
Bericht 1 van 83
laatste antwoord
82 ANTWOORDEN 82

oppassen!!

250244070988
De verkoper houdt vol dat de tas authentiek is,puur bedrog.
De vierde foto van de binnenkant toont erg goed de slechte afwerking.
De tas staat al 155 euro,zal nog zeker stijgen
DELVAUX MAAKT ZO GEEN ONNOZELE GSM zakjes of bevestigingen voor kaarten in haar tassen.
Bericht 31 van 83
laatste antwoord

oppassen!!

DELVAUX MAAKT ZO GEEN ONNOZELE GSM zakjes of bevestigingen voor kaarten in haar tassen.

Dat is nou al de tweede keer dat je dat zegt maar ik heb een Delvaux tasje, gekocht bij Delvaux in Antwerpen, waarin een leren ding zit met een haak (zelfde als bij 250299070988) voor b.v. sleutels aan te hangen, een vakje voor een GSM en nog een vakje voor b.v. paspoort, identiteitskaart en/of rijbewijs.

Enne....jouw nummer klopt volgens mij niet. :-)

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 32 van 83
laatste antwoord

oppassen!!

Aanvulling:
Er zit ook nog een Delvaux zakspiegeltje in mijn tas. Bekleed met hetzelfde leer als de tas. :-)

Bericht 33 van 83
laatste antwoord

oppassen!!

DELVAUX MAAKT ZO GEEN ONNOZELE GSM zakjes

In 1997 werd een bepaald model GSM van Ericsson op de markt gebracht gebundeld met een authentiek Delvaux zakje :^O
zowie
Bericht 34 van 83
laatste antwoord

oppassen!!

Die foto van de binnenkant van de tas 250299070988
is kompleet anders.
Er is een sleutelhanger,eventueel een vakje voor pennen,bij de nieuwere een plaats voor GSM ,maar die afwerking is wel anders dan bij deze tas.
Dit is echt namaak uit Turkije,trouwens de stempel is fout,de kleine D ontbreekt(,wat bij dit model aanwezig is )
Als ik twijfels heb zou ik het nooit op een forum plaatsen.
Bericht 35 van 83
laatste antwoord

oppassen!!

Bekijk de afwerking van de binnenkant ,van andere tassen maar eens!Het GSM zakje is verschrikkelijk slecht afgewerkt.
Bericht 36 van 83
laatste antwoord

oppassen!!

EN een dikke sorry voor het foute nummer,die aanbieding was al lang niet meer aktief.
Bericht 37 van 83
laatste antwoord

oppassen!!

280272729176,220284409126
AUTHENTIEKE DELVAUX's model PIN
Bericht 38 van 83
laatste antwoord

oppassen!!

@siemenpoes

Maar dan kloppen jouw bovenstaande uitspraken toch niet?
Delvaux maakt dus wel van die onnozele GSM zakjes/vakjes in hun tassen.
Dat was mijn enige opmerking over jouw posting 2 en 33.
Ik zou trouwens nooit van m'n leven zo'n tas, ook geen andere merken, op eBay kopen. De winkels zitten bij mij als het ware om de hoek. :^O

Bericht 39 van 83
laatste antwoord

oppassen!!

Slecht uitgedrukt ,ze maken wel GSM zakjes in sommige tassen,maar niet van die onafgewerkte onnozele prulzakjes.
Trouwens in oudere modellen zijn er geen GSM zakjes voorzien,alleen een sleutelhanger,vakje voor schrijfgerief.
Sommige kopers betalen voor een echte tas,zonder PAY PAl ,ben je dan wel je geld kwijt.Als je weet dat je namaak koopt zal je je niet bedrogen voelen;maar dan heb je je prijs daaraan aangepast.
Bericht 40 van 83
laatste antwoord