annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

oppassen!!

Het gratis aanbieden,samen met het einde van de vakantieperiode,hebben een minder aangenaam nevenverschijnsel nl VEEL NAMAAK MERKARTIKELEN UIT TURKIJE WORDEN AANGEBODEN.
Verkoop en aankoop van namaak zijn verboden.
Mij stoort het niet dat mensen bewust namaak kopen,dat moet iedereen voor zichzelf uit maken MAAR namaak verkopen als zijnde authentiek vind ik niet kunnen.
Dus kopers let een beetje op!
Bericht 1 van 83
laatste antwoord
82 ANTWOORDEN 82

oppassen!!

okapi1927
Community-lid
Hoe kan men nep van echt onderscheiden wanneer het soms maar bepaalde details zijn waaraan men dit kan zien, toch zeker op foto. Wanneer men natuurlijk expert is zal men zich niet laten bedotten, maar als gewone koper is men nogal eens de dupe. Is alleen een 100% positieve feedback een garantie? Waar kan men de nodige informatie over de kenmerken van een bepaald merk verkrijgen?
Alvast bedankt voor de waarschuwing.
Bericht 2 van 83
laatste antwoord

oppassen!!

Ga nooit alleen af op de certificaten,die worden nagemaakt en zelfs apart verkocht.
Vraag altijd een foto van de binnenkant.Delvaux namaak komt alleen van Turkije,en is makkelijk te herkennen.Delvaux heeft geen GSM zakje,geen vakjes voor bankkaarten in de tas.Recente echte tassen van Delvaux hebben een indruk,die van Turkije een goudstempel.Heel wat tassen van Delvaux hebben geen voering,die van Turkije wel.De gouddruk is ook compleet verschillend.
En neen 100% is geen garantie,maar een verkoper die al jaren tassen verkoopt en nooit een opmerking heeft gekregen ivm de echtheis is al geloofwaardiger.
Recente modellen,nieuw ,met labels zijn altijd verdacht.Je gaat toch geen tas kopen en onmiddellijk op ebay verkopen.
Sommige merken hebben geen outlet,andere bvb Prada geeft op oudere modellen max 50 % korting.Beneden de 500 euro is in de fabriek geen tas meer te vinden.
Ik kan boeken vullen,maar je mag me altijd contacteren om eens een tas te bekijken.
Op ebay .com staan wel een hoop gidsen,maar Delvaux en Nathan vind je daar niet.
Bericht 3 van 83
laatste antwoord

oppassen!!

okapi1927
Community-lid
Na mijn recente miskoop heb ik niet dadelijk zin om nog een tas te kopen, maar zoals een Frans spreekwoord zegt :'souvent femme varie', zodra ik dus van gedacht veranderd ben zal ik zeker ingaan op uw voorstel om u te contacteren.
MvG
Bericht 4 van 83
laatste antwoord

oppassen!!

Deze verkoper biedt voor de rest parfum aan,of dat echt is zou ik niet weten,maar ik zou er veiligheidshalve nooit kopen.
Bericht 5 van 83
laatste antwoord

oppassen!!

okapi1927
Community-lid
Hoe is het mogelijk dat dergelijke verkoper 100% feedback heeft? Is er dan niemand die zich vragen stelt of zijn deze tassen zo goed nagemaakt en van een degelijke kwaliteit en afwerking?
Bericht 6 van 83
laatste antwoord

oppassen!!

In de feedback is niet te zien hoeveel tassen ze in het verleden verkocht heeft.
Dit soort namaaktas is in elk geval van slechte kwaliteit.
Veel mensen denken dat men bij dure tassen alleen het merk betaald,wat helemaal niet zo is.Er is een enorm verschil in kwaliteit en afwerking,omdat men enkel bepaalde delen van het leder gebruikt,zonder structuurafwijken.De rest van de huid wordt gebruikt voor productie van tassen van goedkopere merken.Dure tassen worden grotendeels in Europa gemaakt,met hoge loonkosten voor gevolg.
Ik heb persoonlijk de fabriek van Prada in Montevarchi ,en die van Ferragamo in Florence bezocht,en die maken effectief nog hun handtassen.Er komt zelfs nog veel handwerk bij kijken.
Delvaux heeft toch nog altijd een grote productieeenheid in Brussel.Daar ben ik nog niet binnengeraakt:|
Voor je geld geeft aan een tas,die je aankoopt als authentiek,moet je toch eerst eens een kijkje gaan nemen,bij een verdeler van verschillende luxemerken.
Dan zal je zien dat je geen enkel onregelmatig steekje kan bespeuren.Tassen met minieme onregelmatigheden worden in outlet verkocht aan -30%,sommige merken oa LOUIS VUITTON vernietigen alles,en hebben geen outlet.
Dus hoe kan je dan op ebay een spotgoede recente tas kopen?Alleen namaak.
Ik ben vorige maand in de outlet van de Prada fabriek geweest en er is GEEN enkele tas voor minder dan 500 euro te vinden!Zou je nooit op ebay met winst kunnen verkopen.
Bericht 7 van 83
laatste antwoord

oppassen!!

Koop je een nieuwe tas op ebay ,dan moeten alle papieren erbij zijn,maar ook niet meer.Sommige namaak wordt verkocht met meer kaarten dan de originele tas,van overijverige Chinezen gesproken.
Bij een tweedehandstas koop je de tas,is er een stofzak bij dan is dat mooi meegenomen ,om de tas op te bergen,maar niet als indicatie voor de echtheid.Met een certificaat kan je niets aanvangen,Delvaux laat zijn herstellingen betalen..
Bij LV is de naverkoopdienst erg soepel,maar als klant zit je in de computer.
De dichtsbijzijnde Prada winkel is in Dusseldorf,in Belgie zijn er alleen officiele verdelers.
Ik noch mijn moeder hebben ooit een defect gehad aan een PRADA tas,dus hun naverkoopdienst kan ik niet beoordelen.
Persoonlijk vind ik nog altijd dat een Prada tas de beste prijs/kwaliteit heeft,en op de tweede plaats TOD's.
Dus die certifaten zijn nutteloos bij een tweedehandstas,en zeker geen garantie op echtheid.
Bericht 8 van 83
laatste antwoord

oppassen!!

En wat die bewuste tas betreft,Prada plaatst al enkele jaren geen metalen plaatjes meer op hun tassen,maar leren binnenin!
De voering is compleet fout
De verschillen zijn zo immens dat je zelfs moeilijk van een namaaktas kunt spreken ECHT HEEL GOEDKOPE BROL,waar weinig mensen zich mee buiten wagen,uit angst om zich belachelijk te maken.
Trouwens geen PAY PAl voor Belgie ,is ook al een overtreding van de ebayregels
Bericht 9 van 83
laatste antwoord

oppassen!!

Trouwens geen PAY PAl voor Belgie ,is ook al een overtreding van de ebayregels

Klopt 100% siemenpoes maar als je dit gaat doorgeven naar Customer Support loop je wel het risico dat je bekaaid terug komt.
Ikzelf meldde onlangs een gelijkaardige overtreding en kreeg simpelweg het antwoord dat Paypal aanvaarden geen plicht was en ze dus niks zouden doen tegenover de verkoper.
Enige oplossing: de mail blijven terug beantwoorden tot wanneer je het geluk hebt dat er een CS-medewerker je mail behandelt die deze regel wel kent!

Persoonlijk moest ik twee keer reply-en tot de derde medewerker door had waar ik eigenlijk op wees...
Alleen jammer dat er toen wel al 10 dagen overheen gegaan waren!


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 10 van 83
laatste antwoord