Het gratis aanbieden,samen met het einde van de vakantieperiode,hebben een minder aangenaam nevenverschijnsel nl VEEL NAMAAK MERKARTIKELEN UIT TURKIJE WORDEN AANGEBODEN.
Verkoop en aankoop van namaak zijn verboden.
Mij stoort het niet dat mensen bewust namaak kopen,dat moet iedereen voor zichzelf uit maken MAAR namaak verkopen als zijnde authentiek vind ik niet kunnen.
Dus kopers let een beetje op!
Ik denk dat die echt is.
Voor 100% zekerheid vraag je een foto van de stempel en een foto van de kleine D die eraan hangt.Je kan dan vergelijken met de stempel van de tas die je net bij mij hebt gekocht,moet dezelfde zijn ,want dezelfde periode .Maar de binnenverdeling klopt in elk geval.
Het certificaat hoort wel niet bij die tas.Bij tassen is het is een dubbelgevouwen kaart,met op de achterzijde het model en het soort leer.
Groetjes vanuit de sauna:-p
Ja, als je weet waar je moet op letten is 't makkelijk hé.... 😉
Ik krijg er dus iets van hé, op alle sites zie je dus inderdaad heel veel nep momenteel, sommigen schrijven het er zelfs bij!!
Enfin, dankzij jou laat ik mij in elk geval niet meer vangen.....
By the way, morgen komt er een firma kijken voor de airco, stuur ik ze door? Hihhihihi..... een mens kan zoiets wel gebruiken met zo'n hitte....amaai.....
Groetjes!
Samen met de gratis plaatsing is er natuurlijk ook de terugkeer van vakantiegangers uit Turkije.
Let een beetje op dat je geen namaak koopt aan de prijs van een authentieke tweedehandstas.
Ik word niet graag bedot maar hou wel van een echte Delvaux handtas. Ik heb onlangs een Delvaux handtas op e-bay gekocht met ingedrukt"handmade in France". Heb ik een kat in een Delvaux zak gekocht?
Ik word niet graag bedot maar hou wel van een echte Delvaux handtas. Ik heb onlangs een Delvaux handtas op e-bay gekocht met ingedrukt"handmade in France". Heb ik een kat in een Delvaux zak gekocht?