annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

problem with wrong deliveries

jonas1070
Community-lid

I bought an object, paid for it immediately.


After two weeks, I still hadn't received it, so i sent a mail.


They sent me a wrong object a week after.


I sent a mail to mention this.


They apologised and sent another wrong object a week after.


I sent another mail and they said they would send the right object, also i said I would not send the wrong objects back until i received my object (matter of trust) and they agreed.


Two weeks later, still nothing... Now I have been sending a few emails, but they won't respond, it's been a month...


You can complain about this to ebay, but I'm too late (45 days).



What can i do?

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

problem with wrong deliveries

Tja Jonas, veel zal er niet meer te doen zijn als de periode van 45 dagen verstreken is.
Indien je betaalde via Paypal, heb je nog een mogelijkheid indien het betaalde saldo van je creditcard afkomstig is. Dan kan je via je creditcard-maatschappij nog een claim indienen.

Maar wacht ook daar niet te lang hé?
45 dagen aan een verkoper geven om een probleem op te lossen is zowiezo vrij lang hoor.
Je kan beter sneller een geschil opstarten en dit dan later moeten annuleren dan uiteindelijk op je honger te blijven zitten




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2 van 2
laatste antwoord