annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

track trace pakket Frankrijk - België

Reeds twee weken geleden werd naar mij een pakketje verstuurd via Collissimo Emballage International. Pakket aangekocht in Parijs bij een zeer betrouwbare verkoper.
Tot op heden nog geen pakket ontvangen.

Ik heb het track nummer en in de Belgische Post beweert men dat het pakket nooit is aangekomen in België.

Zijn er mogelijkheden om dit pakket in Frankrijk op te sporen? Het is de eerste keer dat een pakketje bij mij zoek raakt, en ik dacht dat Collissimo International een zeer betrouwbare dienst was...

Als ik op de site Suivre Le Colis het tracknummer intyp kan er niets gevonden worden.
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

track trace pakket Frankrijk - België

e-user2
Community-lid
http://www.colissimo.fr/particuliers/home.jsp

Suivre un colis -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

track trace pakket Frankrijk - België

Bedankt vor de link, maar daar zegt ie dat hij het pakketje niet kan traceren... Ik heb de verkoper gevraagd om zelf eens te speuren want vanuit België is er geen enkel spoor.:-(
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

track trace pakket Frankrijk - België

e-user2
Community-lid
Als je tracering niet klopt dan is er ofwel een foutieve traceringscode doorgegeven of is er totaal niet verzonden (met tracering). -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

track trace pakket Frankrijk - België

Ik heb in het verleden bij deze verkoper gekocht en altijd tevreden, bovendien 100% feedback uit een aantal van 2300... lijkt me dus wel degelijk een correcte verkoper.

Als het pakketje in het postkantoor van Parijs is 'verdwenen' is het toch ook niet traceerbaar? Het is nooit in België aangekomen en Parijs is ook niet de andere kant van de wereld, er zijn bij mijn weten niet zo gek veel tussenstappen dus het enige wat ik kan denken is dat er iets is gebeurd in het Postkantoor ginder.

Overigens is dit het nummer : RK61 897 315 3 FR.

Ik heb gevraagd aan de verkoper om ginder uitleg te vragen, de communicatie verloopt echter nogal moeilijk want deze is blijkbaar op vakantie.
Bericht 5 van 5
laatste antwoord