annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

weer schorsen,??

:^Ogaan ze me weer schorsen,heb bij bierdie in DE,waar niemand intersse voor had:^O,6 noodmunten gekocht,allez cooruit met de geit .:-p
Bericht 1 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

weer schorsen,??

:^O heb alvast mijn paypal account leegehaald:^O
Bericht 2 van 9
laatste antwoord

weer schorsen,??

ik kan niet volgen, waarom zouden ze je schorsen?
Bericht 3 van 9
laatste antwoord

weer schorsen,??

:^Owel winkelcentrum,als je 6 of 10 items koopt bij dezelfde,heb je ook zoveel maal feetback,,en wat zien ze ,altijd dezelfde winnaar,is me gebeurt ook zo met mijn eerste account,zoals je zegt,het worden dan klanten,na een tijd,en dat begrijpen ze op ebay niet,aartsdom.en ik koop altijd in duitsland,voor mij verzameling,zes of 10 stuks.verkopen uit mijn verzameling,als er ènè 7 of 8 koopt,steeds dezelde winnaar,en BANG geschorst.ik trek het me toch niet meer aan hoor-ik koop ipv op ebay in MA-shops.en hier ktijgt ge de prijs kwaliteit niet,heb voorgesteld om minimumprijs weer te gebruiken.
Bericht 4 van 9
laatste antwoord

weer schorsen,??

Dit staat nochtans niet in het beleid!

Ebay is nogal vaak kortzichtig en de goeien moeten het met de slechten bekopen.

Feit is dat je nooit gelijk krijgt en zeker NOOIT excuses en foutbekentenis van ebay.

Als je bvb schoenen verkoopt en je hebt er nogal wat van dezelfde staan mag je niet in de aanbieding zetten dat je kan kiezen welke maat. Je moet specifiek voor die ene paar schienen de juiste maat opzetten.

Ik ben er zo eens 2 keer afgevlogen omdat er "keuze" was.
NEEN! van ebay mag de klant niet kunnen kiezen. Ze willen dat je bvb 5 advertenties plaatst met elk specifiek de schoenmaat.
Bericht 5 van 9
laatste antwoord

weer schorsen,??

Denk je nu echt dat ze zomaar schorsen?
Dan zou ik er wekelijks moeten afvliegen want ik heb minstens éénmaal per week een koper die 10 stuks koopt of meer (het hoogste was zelfs 53 stuks aan één koper op een dag).
Nooit problemen mee gehad...
Indien er vermoedens zijn van misbruik, controleert ebay altijd eerst alle contactgegevens en indien daar blijkt dat er overeenkomsten zijn, dan grijpen ze pas in.
Waar ze ook naar zien, is of de contactgegevens kloppen.
Bvb: een vals telefoonnummer...
Zij kennen ook de website van 1207 hoor. En indien daar niks te vinden is, bellen zij gewoon naar het geregistreerde nummer.

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 6 van 9
laatste antwoord

weer schorsen,??

Natuurlijk, zo kocht ik vroeger zeer regelmatig (bijna dagelijks) hetzelfde item bij een Duitse verkoper, nooit een probleem.
Nu koop ik zeer regelmatig dvd's bij dezelde verkoper, geen probleem.

Photobucket

Photobucket

Bericht 7 van 9
laatste antwoord

weer schorsen,??

:^Owinkelcentrum ge hebt gelijk,en ebay kan alles echt inkijken bij mij,alles ,maar dan ook alles!!ga vandaag nog eens proberen,im zes items te bemachtigen,ook al moet ik overbieden,als ik dat moet hebben,is dat zo,dus altijd in de DE,ken er niemand.als ik op zes noodmunten bied,en erover ga ,ben ik dan een duwer?en 1207 mogen ze gerust bellen hoor,ik ben hun beleid beu,waarom gaat iedere belg,naar een andere site? ik lees het toch genoeg!DE ZIJN DE BESTE EN GEVEN EEN GOEDE PRIJS-maar hier zouden ze u pluimen,daarom gedaan met verkoop,enkel nog (voorstel gedaan) om minimumprijs weer in te stellen,op hun vragen kan men niet antwoorden,en bellen ook niet,feedback,schorsing,etc-enkel hun vragen tellen-vb-was de persoon vriendelijk,wat een domme vragen,niets te maken,met hetgeen een verkoper of koper vraagt-het gaat allemaal vragen,over hun medewerkers,niets te maken met zulke vragen,als ze zo verder doen,amai.geef me de MA-SHOPS ?BEN AL INGESCHREVEN!
Bericht 8 van 9
laatste antwoord

weer schorsen,??

:^O EN ER ZITTEN VEEL OUD VERKOPERS VAN EBAY DAAR .TALE A LOOK ALLEEN VOOR MUNTVERZAMELAARS,EN OOK STRENG BELEIDEN NIET GEDWONGEN OM PAYPAL TENEMEN,meestal banktransfer zeer goede site,ebay,gaat er zijn tanden op stuk bijten.
Bericht 9 van 9
laatste antwoord