annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

2 keer een afspraak gemaakt met een koper

Tot tweemaal toe heb ik nu een afspraak gemaakt met een koper die telkens niet kwam opdagen.
onderstaand is een kopie van de email die ik nu naar hem gestuurd heb.

*** Begin kopie ***
Geachte Heer,

tot reeds tweemaal toe heeft U met mij een afspraak gemaakt om het door U gekochte toestel te komen afhalen. Mijn vriendin is vandaag speciaal naar mijn appartement gereden omdat U vandaag de monitor kwam ophalen. Zij heeft daar gewacht van 09:30 tot 11:45 op U. Helaas was van U geen spoor te bekennen. Om deze reden heb ik een geschil geopend met Ebay.
De vorige keer ben ik speciaal van mijn nieuwe woning in Jabbeke naar mijn oude woning in Antwerpen gegaan omdat U zou langs komen. Vandaag heeft mijn vriendin dit nogmaals gedaan. Het dient mij nodeloos om te zeggen Mijnheer dat noch ik, noch mijn vriendin, nog enigszins van plan zijn dit te herhalen.

Met vriendelijke groet,
Bart Cuenen
*** einde kopie ***

Kan ik geen extra schadevergoeding eisen omdat ik tot tweemaal toe speciaal naar ginder ben gereden en hij niet aanwezig was?
Of welke stappen kan ik nog ondernemen tegen hem?
Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

2 keer een afspraak gemaakt met een koper

Kan ik geen extra schadevergoeding eisen omdat ik tot tweemaal toe speciaal naar ginder ben gereden en hij niet aanwezig was?

Ja hoor, dat kunt u proberen. Stuur hem een rekening. :^O

Of welke stappen kan ik nog ondernemen tegen hem?

Geschil starten, geschil sluiten waardoor u de aan eBay betaalde commissie terugkrijgt. Verder niks.

Misschien moet u in het vervolg wat strakkere afspraken maken en die afspraak niet door de koper laten bepalen. U bepaalt waar en op welke tijd. :-)

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 2 van 2
laatste antwoord