Heb betaald met Visa kaart via PayPal maar de tickets die ik gekocht heb nooit aangekregen... 177€ de vuilbak in ??? Wat kan ik hier tegen beginnen ?
Bij PayPal kan ik niet terecht met mijn klacht want ik had toen nog geen Paypal rekening.
Je staat eigenlijk met uw rug tegen de muur of is er toch nog een mogelijkheid om mijn geld terug te krijgen ?
Jessy
Bedankt Mikmak, heb ondertussen idd een claim ingediend via Paypal. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen ?
Hopelijk kan ik op deze manier mijn geld toch nog recupereren !
Grt,
Awel bij verzenden stond : gratis.
Aangezien het toch over 177€ ging had ik nu wel verwacht dat ze dat aangetekend zouden opsturen maar niet dus... met als gevolg dat zij beweren dat de tickets zijn opgestuurd en ik niets ontvangen heb.
De verkoper zegt nu wel dat ik dat maar had moeten vragen en bijbetalen als ik het aangetekend wou hebben.
Op hoop van zegen dat het toch nog goed komt (ofwel met de tickets ofwel met mijn centjes ;-))
Voor PAYPAL moet de verkoper traceerbaar verzenden.
Dus als die geen bewijs kan voorleggen wordt de claim in jouw voordeel beslist.
Iets van 177 euro in een gewone enveloppe verzenden is volgens mij heel dom.
De verkoper is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Ja dat vind ik nu ook, wie stuurt er nu zoiets waardevols op met gewone post ?? Daarom dat ik mij ook de vraag stel : zijn ze wel opgestuurd????
Ik heb bijna nog nooit vastgesteld dat mijn post niet aankomt, uitgerekend deze tickets dan. Raar hoor !
Ook al zeggen zij dat de verzending gratis is (wat hun eigen keus is) dan nog stuur je dit niet zomaar op !
Ik ben al blij dat er nog mensen zijn die er hetzelfde over denken:-)