annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ebay regels niets waard

luc_de_clerck
Community-lid

Ik heb reeds heel wat transacties op ebay gedaan, maar nu is de maat vol.


Zowel als koper als als verkoper heb je gewoon geen rechten of zekerheden.


Al enkele keren miserie gehad.


 


Onlangs een gek die één van m'n horloge die ik verkocht meldde als vals omdat hij niet kon geloven dat ik zo'n goeie prijs had. Reactie ebay: m'n object verwijderd... zonder effe na te vragen, zelfs al had ik authenticiteitsbewijzen.


 


Nu alweer zo'n verhaal: Ik verkocht een knap Omega horloge, en dit werd aangetekend verstuurd.


Nadien blijkt dat de persoon niet langer op dat adres woont (wat dus in z'n ebay account staat, nog steeds trouwens), iemand anders tekende voor ontvangst, dus valsheid in geschrifte ofwel leugens.


Maar ik mag zelfs geen negatieve feedback laten als verkoper...


 


Horloge gekocht in de uk, nooit ontvangen... ebay: geschil openen... geeuw.


 


Overeenkomsten via ebay hebben bovendien geen enkele legale waarde, de politie liet me verstaan dat ik gek ben als ik iets anders denk.


Als een koper van gedacht veranderd en je laat weten dat hij te rap inzette kan je ... een geschil openen... joepie!


Als je iets koopt en het nooit ontvangt kan je ... een geschil openen...joepie!


Als je iets koopt en het werkt niet kan je ... een geschil openen ... joepie!


Als je iets koopt en je wordt betaald via paypal, kan je 10 dagen later notificatie krijgen dat de paypal betaling geweigerd werd... just happened to me... reactie ebay: je moet toch geen paypal aanvaarden... en je kan toch ... een geschil openen... joepie!


Onzin trouwens dat je geen payl moet aanvaarden,  probeer maar eens een merkhorloge te verkopen met in de titel het merk (toch belangrijk om te verkopen, niet?) als je geen geverifieerde paypal account hebt. Dat werkt niet.


 


Wat een nonsens. En dan probeer je maximale sterren te halen... so what?


 


En voor zoiets pikken ze 8% van de verkoopprijs in?????


 


Bij mij is de maat vol, nog de laatste transacties die bezig zijn afwerken en dan... goodbye ebay! Te mijden als de pest, richt je tot een ernstige partner of echte webwinkel die.


 

Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0