ik heb een item aangeboden zaterdag jl via Ebay.com internationaal dus. Het betreft een schilderij en ik was totaal verbijjsterd toen bleek dat het object dezelfde dag verkocht was voor 2500 dollar.
TOen kreeg ik een mail van Lara_ruka555 met de melding dat ze haar pick up agent wilde sturen en 3800 dollar commissie moest betalen aan de agent omdat zij een oceanografe is en op zee zit en niet kan het schilderij oppikken (en ze woont in Belgie) Afin heel lang verhaal, ik kreeg meldingen van ebay dat ik heel snel moest handelen en naar Westerun Union gaan en 38oo dollar overmaken en dan de 2500 dollar zou krijgen. Er was gisteren zogezegd 6000 dollar op mijn paypal account gestort en geblokkeerd tot ik hen kon bewijzen dat ik bij Western Union 3800 Dollar gestort heb aan de tsspersson in UK... Ik heb haar nog gemaild dat het bedrag niet klopte en ik dan geen 2500 maar 2200 dollar kreeg. Ik kreeg direct een terugmelding dat ik niet moest zeuren maar naar Western Union gaan en anders E bay me zal als member van de site halen of zo. Ik heb net Pay pal gebeld, het is een fraude zaak en als western Union genoemd wordt en ze heeft me gezegd nergens meer op te reageren. Voor hetzelfde geld was ik erdus in getrapt !!! Wees gewaarschuwd, er zijn tich Nigeriaanse bendes die paypal en ebay logos gebruiken en je mailen enz. ik ben er niet in getrapt. Ik betwijfel of ik nog items op ebay durf aan te bieden....