Reactie van Plopsa zelf:
Vooreerst wensen wij u te danken voor uw interesse in onze parken en voor uw e-mail die wij aandachtig gelezen hebben. Wij excuseren ons voor dit late antwoord. Door het hoogseizoen in onze 3 parken en de coördinatie van de bouw van ons nieuwste indoorpark in Coevorden kampen wij met een administratieve achterstand.
Deze bonnen zijn inderdaad goed voor gratis toegang voor 4 personen. Echter, op de bonnen staat duidelijk vermeld dat deze niet verder verkocht mogen worden. Onze advocaat onderzoekt momenteel deze zaak, alsook enkele andere internetverkopers, om verdere stappen te ondernemen.
Ook kan men, indien men op deze manier tickets aankoopt, nooit zeker zijn van de authenticiteit van de bon. Het kan vb. gaan om een (goede) kleurenkopie, waardoor u zou betalen voor een papiertje zonder waarde. Wij raden onze gasten dan ook steeds aan de erkende voorverkooppunten op te zoeken ofwel tickets via onze website of aan de kassa’s aan te kopen. Dan weet u tenminste zeker dat u geen problemen zult ondervinden bij het betreden van het park.
Wij hopen dat wij u hiermee antwoord gegeven hebben op uw vraag.
Vriendelijke groet,
XXX XXXXX
Directiesecretariaat