annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MISLEIDENDE AANBIEDING TICKETS PLOPSA COO

jokkeplaat
Community-lid
Als titel staat er : PLOPSA COO GRATUIT( STUNT PRICE =TOTAL PRICE 36,99euro)

NU KOPEN PRIJS : 1,99€

Korte beschrijving: 1 PLOPSA COO CADEAUBON GELDIG VOOR 1 DAG GRATIS ENTREE ( ALL IN) VOOR 4 PERSONEN ( GELDIG VOOR VOLWASSENEN EN KINDEREN) DE BON IS GELDIG TOT 8 NOVEMBER

Ik ga er dus van uit dat ik voor 1,99€ deze tickets aankoop, vermits het hier enkel om een papieren cadeaubon gaat kijk ik niet naar de verzendkosten in gedachten dat het nooit meer dan 4,75€ (aangetekend) kan kosten om deze naar mij toe te sturen, Tot mijn grote verbazing merk ik als ik wil overgaan tot betaling dat de verkoper 35€ verzendkosten aanrekend.. ik ben dus volledig mislijd & wil dan ook onmiddelijk mijn aankoop annuleren.
Kan er iemand mij zeggen hoe ik dit moet doen?

alvast bedankt
MW
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

MISLEIDENDE AANBIEDING TICKETS PLOPSA COO

Je kan je aankoop annuleren door een geschil te openen. Het probleem is dan wel dat de verkoper akkoord moet gaan met de annulatie van de verkoop.

Daarnaast kan je ook een klacht indienen bij Ebay via Customer Support wat de manier van werken van de verkoper in kwestie is in strijd met het beleid van Ebay.
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

MISLEIDENDE AANBIEDING TICKETS PLOPSA COO

quasi9522
Community-lid
Eerst de objektomschrijving lezen alvorens te bieden.
Vooral opletten met de verzendkosten....

In de objektomschrijving staat duidelijk vermeld :verzendkosten 35€.

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290342130375

Lijkt me een "geval van buitensporige verzendkosten" .
Ebay kan hier ingrijpen.Dit wordt immers gebruikt om de ebayonkosten te ontlopen....

http://pages.benl.ebay.be/help/policies/listing-shipping.html
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

MISLEIDENDE AANBIEDING TICKETS PLOPSA COO

Wat ik me afvraag... hoe geraakt deze persoon aan meer dan 80 cadeaubons???


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

MISLEIDENDE AANBIEDING TICKETS PLOPSA COO

Reactie van Plopsa zelf:

Vooreerst wensen wij u te danken voor uw interesse in onze parken en voor uw e-mail die wij aandachtig gelezen hebben. Wij excuseren ons voor dit late antwoord. Door het hoogseizoen in onze 3 parken en de coördinatie van de bouw van ons nieuwste indoorpark in Coevorden kampen wij met een administratieve achterstand.

Deze bonnen zijn inderdaad goed voor gratis toegang voor 4 personen. Echter, op de bonnen staat duidelijk vermeld dat deze niet verder verkocht mogen worden. Onze advocaat onderzoekt momenteel deze zaak, alsook enkele andere internetverkopers, om verdere stappen te ondernemen.

Ook kan men, indien men op deze manier tickets aankoopt, nooit zeker zijn van de authenticiteit van de bon. Het kan vb. gaan om een (goede) kleurenkopie, waardoor u zou betalen voor een papiertje zonder waarde. Wij raden onze gasten dan ook steeds aan de erkende voorverkooppunten op te zoeken ofwel tickets via onze website of aan de kassa’s aan te kopen. Dan weet u tenminste zeker dat u geen problemen zult ondervinden bij het betreden van het park.

Wij hopen dat wij u hiermee antwoord gegeven hebben op uw vraag.

Vriendelijke groet,
XXX XXXXX
Directiesecretariaat


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 5 van 6
laatste antwoord

MISLEIDENDE AANBIEDING TICKETS PLOPSA COO

e-user2
Community-lid
Als dit eBay zijn geloofwaardigheid wil behouden dan moeten ze wel iets meer doen dan louter schijn ophouden.

Als dergelijke aanbieders met op reeds het eerste zicht totaal abnormale verzendingskosten aanrekenen dan dienen deze aanbiedingen + de aanbieders steeds en onmiddellijk geschrapt te worden als dergelijke misdaden zich stellen.

Dat het een misdaad betreft daar kan geen enkele twijfel over bestaan omdat geen enkele verzeningskost van 35 euro verantwoord is en het dus minimaal reeds een misbreuk van vertrouwen betekent. -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 6 van 6
laatste antwoord