annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper verdwenen?

In het verleden had ik al verschillende keren objecten gekocht van een bepaalde zelfde verkoper/ebay-winkel. Alles verliep perfect. Maar mijn laatste aankoop heb ik betaald op 15 januari en nog steeds niks ontvangen. Ondertussen heb ik al op 11 februari en verleden week contact proberen opnemen met de verkoper via email. Nog steeds geen respons... De ebay-winkel lijkt verdwenen te zijn en ook de gewone website bestaat ineens niet meer.

Wat kan ik doen om mijn artikelen toch nog te ontvangen? Of gewoon mijn geld terug te krijgen? De verkoper lijkt wel van de aardbol verdwenen...
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Verkoper verdwenen?

Hoe heb je betaald ? Via je creditcard kan je misschien nog je geld terugkrijgen, voor een geschil via eBay of Paypal is het te laat.

m.

m.
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Verkoper verdwenen?

Via Paypal... Aangezien alles met deze verkoper in het verleden steeds perfect is gelopen heb ik me er (te) lang nog niet druk om gemaakt. Maar alle gegevens, website, contactadressen enzo zijn nu echt wel van het internet verdwenen.
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Verkoper verdwenen?

Was dat een belgische verkoper? -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 4 van 4
laatste antwoord