annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

dupe van namaak producten.

vw_elm
Community-lid

Beste



ik heb het volgende voor.  Verkoper fard6595 verkoopt verschillende Beats headsets.  Ik had er eentje gekocht van deze persoon.  Bij ontvangst bleek dat dit zeer slechte namaak was.



Ik geef de verkoper dan ook negatieve feedback.


Onmiddellijk contacteer de verkoper me en stelt voor om mijn geld terug te storten of een headset van Bose (waarschijnlijk weer een imitatie) op voorwaarde dat ik mijn feedback zou wijzigen.


Ik geef hem mee dat ik mijn geld terug wilt en dat ik mijn feedback wel zou wijzigen als hij het geld onmiddellijk terugstort op mijn paypal account.


Hij eist dat ik de feedback eerst veranderd alvorens me terug te storten, en ik weiger hiermee natuurlijk.



Ik opende deze morgen een geschil bij Ebay en bij Paypal.


Ik kreeg daarna een mail van Ebay in het Frans en ik versta niet goed Frans, dat ze de item verwijderd hebben.  Met een heleboel standaard tekst.



Ze vragen een geschil te openen op de resolution centrum pagina om een nieuw geschil te openen om zo mijn geld terug te vragen.  Ik doe dit, en dan krijg ik te zien dat ik om één dezelfde voorwerp geen 2 geschillen mag openenen.  Mijn eerste geschil staat op afgehandeld.



Bij Paypal is mijn geschil ook afgesloten.  Daar is het nog simpeler.  Ze komen niet tussen als de geleverde goed niet overeenkomt met het geadverteerde.  Case close dus.



Waar is de kopersbescherming waar Ebay en Paypal zoveel reclame voor maakt???



Ik ben al jaren lid bij Ebay en Paypal.  En altijd tevreden geweest.  Maar ik denk ook omdat er nooit iets misgelopen was.  Dit is de allereerste keer, en onmiddellijk trekt Ebay en Paypal hun handen terug.  De laatste keer dan ook dat ik nog gebruikt maak van deze diensten.  Want er is niks hulp en bescherming voor kopers.



Gr


Erik

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

dupe van namaak producten.

Bij die verkoper staat bij al zijn aanbiedingen dat die geen PAYPAL aanvaardt ,heb jij wel met PAY PAL kunnen betalen?


Als je  een klacht indient en je hebt met PAY PAL betaald ,dan wordt je onmiddellijk doorverwezen naar PAY PAl.


Zij reageren toch normaal iets anders.


Je kan ook rechtstreeks naar de cc uitgever gaan en vragen om de betaling te annuleren ,natuurlijk op voorwaarde dat je met een creditcard hebt betaald.Doe dit zo vlug mogelijk,je kan dat online formulier invullen.



Bericht 2 van 4
laatste antwoord

dupe van namaak producten.

vw_elm
Community-lid

Ik had idd via paypal betaald.


Na mijn klacht bij paypal, heeft die verkoper ineens de mogelijkheid om te betalen met paypal van al zijn advertenties afgehaald. Hij zal t waarschijnlijk warm onder zijn voeten voelen.


Helaas Ebay en Paypal kunnen niks of willen niks doen.


Enigste wat ze me vertellen is dat als ik niet tevreden bent, naar de politie moet gaan en klacht indienen tegen de verkoper.


Maw ik kan fluiten naar mijn geld.  Ben echt enorm teleurgesteld, dat er niet meer hulp of bescherming voor kopers zijn.


Paypal biedt toch tot 500 eur bescherming aan, dacht ik.


Maar neen, omdat de verkoper product wel degelijk verstuurd had, kan Paypal niet tussenkomen.  Dat het om een fake product gaat en dus illigaal is, is niet hun probleem.


En ondertussen blijft de verkoper maar rustig verder verkopen met fake producten, want Ebay doet toch niks.



Mooi zo... zou ik zeggen... Ik weet niet wie de grootste fout begaat... de verkoper of Ebay en Paypal die dit allemaal gewoon toelaat.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

dupe van namaak producten.

hughwitte
Community-lid

Verkoper heeft feedback gegeven op 29 juni, ik vermoed voor dit object, met verwijzing naar de vlotte betaling.


“Ik opende deze morgen een geschil bij Ebay en bij Paypal.”


 


Daar is twee maanden tussen. Om een geldig eBay of PayPal geschil te kunnen indienen moet dit binnen de 45 dagen na aankoop, respectievelijk betaling, gebeuren.

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 4 van 4
laatste antwoord