annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

eBay-beleid???????????????

sue-ke
Community-lid
Vanavond ontving ik "out of the blue" bericht van eBay dat mijn account "beperkt" werd, en al mijn aanbiedingen (meer dan 100, waarop ook enkele biedingen waren!) verwijderd zijn. De reden? Mijn kopers zouden zeer ontevreden zijn. Mij een raadsel! Er is 1 koper die na ontvangst van zijn aankoop als feedback "perfect" geeft, en dan opeens 3 weken later een geschil opent wegens "sterk afwijkend object", maar dat geschil ook onmiddellijk weer sluit als ik hem naar de reden van die tegenstrijdigheid vraag! Verder heb ik in een heel jaar zegge en schrijven 2 negatieve feedbacks gekregen (van de meer dan 750), waarvan dan nog 1 (zonder bericht aan mij van de koper, trouwens, dus ik wist van niks) omdat de post een singletje geplooid en gebroken in de brievenbus gestopt heeft! Is dat óók al mijn
fout??? Nu krijg ik 4 weken om mijn percentage tevreden kopers terug te verhogen... Hoe moet ik dat doen als ik niks te koop mag aanbieden??? Ik krijg alleen maar méér ontevreden kopers/bieders op deze manier!! Wat kan ik hieraan doen? Hoe krijg ik nu MEER tevreden kopers????
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

eBay-beleid???????????????

Je kan contact opnemen met die 2 kopers die negatief gaven, en vragen of ze die negatieve feedback nog willen intrekken, betaal hun aankoop of een gedeelte van de aankoopprijs terug als ze niet tevreden zijn.

m.


m.
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

eBay-beleid???????????????

Hier een link met informatie om een aanvraag in te dienen bij een koper om te feedback te herzien. Best eerst de kopers contacteren en proberen het probleem op te lossen, daarna de aanvraag indienen.

http://pages.benl.ebay.be/help/feedback/revision-request.html

m.


m.
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

eBay-beleid???????????????

sue-ke
Community-lid
Bedankt voor uw reactie, mikmak147.
Maar wat als er met de kopers niet te praten/onderhandelen valt?
En hoe is het mogelijk dat ik vanwege een al gesloten (onterecht ingediend) geschil en slechts 2
negatieve feedbacks geschorst word??? Hoe kan ik trouwens een geschil oplossen dat al gesloten is?
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

eBay-beleid???????????????

Waarschijnlijk komt de schorsing doordat je 2 x negatieve feedback op korte tijd gekregen hebt, en een geschil, en misschien ook een lage beoordeling met de sterretjes.
Een geschil dat gesloten is, kan je niet meer oplossen.
De enige manier om de schorsing ongedaan te maken, is te proberen de feedbacks te laten intrekken door de kopers, probeer toch nog eens te onderhandelen en leg uit dat je account geschorst is, en dat je hun aankoop wil terug betalen als ze niet tevreden zijn, het gaat over aankopen van lage waarde, het zou spijtig zijn als de kopers hierover niet willen onderhandelen.

m.


m.
Bericht 5 van 5
laatste antwoord