annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

namaakvest

Ik heb objectnummer(270499355756) aangekocht in goeder trouw. Zoals vermeld in de aanbieding staat 'een echte mouton retournee' aangekocht in 'Pelsland'(830 euro) ong. 5 keer gedragen. Ik krijg een 'COMPLEET VERSLETEN NAMAAKVEST' waarvoor ik 161,00 betaald heb. Direct heb ik contact gezocht met de verkoper en gezegd dat dit niet is waarvoor ik betaald heb en vraag of ik de vest mag terug sturen. De verkoper wil GEEN terugname! Ik wil verdere stappen ondernemen tegen fraude en mijn geld terug. Ook misbruikt hij de naam 'pelsland' die echte kwaliteit verkoopt en geen namaakspullen! Wat kan ik doen behalve ebay contacteren?
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

namaakvest

Heb je betaald met Paypal? dan kan je je geld via Paypal terugclaimen ?
Verder kan je best een geschil indienen voor afwijkend object ! Geef nog geen feedback, want dan zal de verkoper zeker niet willen terugbetalen.

m.

m.
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

namaakvest

Ik had geen keus, ik moest met bankoverschrijving betalen.
Naar het schijnt haalt een geschil openen bij ebay niet veel uit. Kunnen zij aan de verkoper de opdracht geven om de vest terug te nemen?
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

namaakvest

Neen, eBay kan dat niet, maar als een verkoper teveel geschillen en/of negatieve feedback heeft kan die wel door eBay geschorst worden.
Een geschil helpt soms, ik had onlangs een koper die na 3 weken nog niet betaald had, 1 dag na het openen van een geschil kreeg ik de betaling ! Dus toch maar even proberen, en het geschil pas sluiten nadat alles in orde is.

m.

m.
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

namaakvest

ja ok, maar het probleem bij ebay is, als ze het geschil sluiten het meestal te laat is om nog feedback te geven....
Bericht 5 van 6
laatste antwoord

namaakvest

eBay sluit een eventueel geschil automatisch 37 dagen na de transactiedatum, ruim de tijd om feedback te geven.
zowie
Bericht 6 van 6
laatste antwoord