annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

re opening Ebay Shop

Goedendag,
Heb mijn ebay winkel gesloten 2 dagen geleden en wil het nu weer her openen.
Mijn listings staan bij Unsold listings, moet ik nu alles 1 voor 1 er weer op zetten?
Ebay stuurde mij een message met dit berichtje:

Gefeliciteerd met de opening van je eBay-winkel, Rookie Records. Al je huidige aanbiedingen worden binnen 24 uur in je nieuwe winkel weergegeven. Nieuwe aanbiedingen worden automatisch in je nieuwe winkel weergegeven.

Betekend dit dat ik nu gewoon even 24 uur moet wachten en dat dan alles weer als normaal in mijn winkel staat? dus dat EBay het automatisch terug plaatst in mijn winkel de unsold listings?

Tevens had ik nog een andere vraag wat mij vandaag ook overkwam.
Ik upload dus items vanaf turbolister naar mijn ebay shop.
Had dus alles al geregeld, dus ook in welke categorie de item moest staan etc... Maar nu zie ik dat de items wel op ebay te koop staan maar niet in mijn winkel, in de juiste categorie?????

Wie zou mij met deze 2 belangrijke vragen voor mij kunnen helpen.

Met vriendelijke groet

Dennis
Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

re opening Ebay Shop

Blijkbaar oordeelt Ebay dat winkel(her)organisatie zeker geen prioriteit is.

Ik heb al meermaals - en dat trouwens zowel op ebay BE als bijvoorbeeld op ebay FR - moeten ondervinden dat wijzigingen aan winkelrubrieken en dergelijke pas DAGEN later van kracht worden ...

En dan ben je eerst geirriteerd, na een dagje kwaad, dan razend of hopeloos, en floep, ineens is alles zoals je het had gepland ! :-D

Bericht 2 van 2
laatste antwoord