annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ruikt naar oplichting

ketele123
Community-lid
Ik ben op zoek naar schilderijen, eerst vond ik via marktplaats nl een leuk olieverfdoek, ik vraag de prijs, en mailt me terug dat hij 300 euro vraagt, en ggen eurocent minder. Vond ik veel.
Toevallig kom ik deze kerel sojadma hier op ebay tegen met hetzelfde schilderij, startbod 100, ik volg dit, en dan verandert hij het startbod naar 35.
Ik kan daar dus niet tegen.Wil maar waarschuwen betaal nooit teveel, kijk ongelooflijk goed uit wat je koopt, zeker als het om antiek en kunst gaat. Als je iets naar je zin vindt, probeer dan om zoveel mogelijk informatie over dit object te zoekn via internet. Je vindt altijd meer info!
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

ruikt naar oplichting

Ik snap niet waarom dit oplichting zou zijn. Een verkoper mag zijn startbod verlagen als er geen biedingen zijn...
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

ruikt naar oplichting

ketele123
Community-lid
Dat is het wel, als hij op andere sites enorme prijzen vraagt, zit te pretenderen dat het waardevolle schilderijen zijn en hij er geen cent van afwijkt. Hij is ingeschreven als zakelijk verkoper, specifieker als antiekhandelaar. Er is geen enkele antiekhandelaar, maar dan ook gene ene die zijn "waardevolle" spullen wegschenkt of er ineens een ongelooflijk spotprijs van maakt terwijl het tevoren minstens 10kr duurder was.
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

ruikt naar oplichting

Dat is toch zijn vrije keus? Heeft toch niks met oplichting te maken. Marktplaats is toch meer een onderhandelingssite, hij is niet verplicht om daar te verkopen.

Er is geen enkele antiekhandelaar, maar dan ook gene ene die zijn "waardevolle" spullen wegschenkt of er ineens een ongelooflijk spotprijs van maakt terwijl het tevoren minstens 10kr duurder was.

Hij zal snel van het schilderij af willen. Tuurlijk vraag je eerst meer, er moest maar iemand zijn die het wil. Ondertussen zal hij niemand gevonden hebben en dat schilderij staat in de weg.

Oplichting zou het pas zijn als hij iets verkoopt wat vervalst is, of geld aanneemt maar niks levert. Niet alles wat niet naar je zin verloopt is meteen oplichting.
Bericht 4 van 4
laatste antwoord