annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

terugbetaling

storski67
Community-lid

ik betaalde voor een nintendo spelletje,tot 2 maal toe kreeg ik een defect toegestuurd,ik vroeg delaatste keer om mijn geld terug te storten maar dit tevergeefs,wat kan ik doen?

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

terugbetaling

Je kan een geschil openen wegens afwijkend object, ga hiervoor naar de link 'een probleem melden' in jouw 'Mijn Ebay'.



m.
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

terugbetaling

vhermans
Community-lid

Beste Storski,



ik las je bericht en vroeg mij af of je uiteindelijk je geld hebt teruggekregen? Ik zit nl met hetzelfde probleem en er komt maar geen schot in de zaak. Ik heb een e-reader gekocht die zogezegd 'nieuw' zou moeten zijn, maar deze bleek reeds geregistreerd te zijn op Amazon en daar zelfs aangegeven als gestolen/verloren dus ik wil absoluut niet in het bezit zijn van dit toestel. De verkoper reageert enkel met te zeggen dat ze dit met Amazon wil bespreken, maar we zijn nu een dikke maand verder en er is nog steeds niets gebeurd. Ik heb een discussie geopend en ondertussen ook een claim, maar zelfs die heeft paypal blijkbaar gewoon gesloten zonder hier verder op terug te komen. Ik snap er niets meer van, maar als hier niets aan gedaan wordt, is dat wel een heel verloren 166 euro. Mocht je tips hebben, altijd welkom!



Bedankt alvast,



groetjes

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

terugbetaling

inderdaad 166€ is inderdaad veel geld en u heeft deze betaald met paypal.


Wat ik niet begrijp is dat paypal het geschil gesloten heeft.


Waarschijnlijk is het omdat de koper niet meer reageerd en dat u dan het geschil moet sluiten en een claim indienen zodat paypal het geld van de koper zal blokkeren en het uitzoeken en normaal gezien moet u toch wel u geld terugkrijgen hoor.


 


 


In mijn geval was dat toch al eens zo.


Ik had eens een paar Ugg gekocht en betaald via paypal maar nooit ontvangen .


Ik had het gemeld naar paypal en alles is heel correct verlopen.


Anders moet je eens mailen naar paypal of bellen ik zou het allezins niet zo laten.


 


Groeten

Bericht 4 van 4
laatste antwoord