annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ben bedrogen geweest bij mijn verkoop

Ben in totaal over de 200 euro kwijt door mijn verkoop op ebay zij hadden mij paypal aangeraden en heb dit gedaan maar ben benaoor derd geweest door een valse paypal en zo al mijn geld kwijt

Kreeg geen steun van ebay nog van paypal , dus ik ben zeer ontevreden want zij vrijven er hun handen van af en laten mij zelfs nog eens betalen voor mijn object dat ik verkocht en verzonden heb wat schandalig is

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Ben bedrogen geweest bij mijn verkoop

welkom in de club, ben afgelopen 6 maanden voor meer dan 5000 euro bedrogen geweest en wat doet Ebay Niks, noppes, integendeel de bedriegers kunnen rustig voordoet, de bedrogenen (de verkopers) worden gewoon geschorst...

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Ben bedrogen geweest bij mijn verkoop

Paypal is goed als koper !

 

Als verkoper trek je aan het kortste eind.

 

Vandaar ik momenteel NIETS meer aan te bieden heb, ik verkoop op andere sites nu,  alwaar ik NIET VERPLICHT BEN om paypal te aanvaarden.

 

Mensen die het slecht menen hebben vrij spel.   Ik ken hier collega verkopers die alle bewijzen in handen hebben, zelfs de tracking gegevens dat het artikel afggehaald of geleverd is en toch halen ze geen gelijk, zijn ze hun centen kwijt.

 

Dus, conclusie is vlug gemaakt.

 

Johan

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Ben bedrogen geweest bij mijn verkoop

Inderdaad zeer herkenbaar. Koper is zogezegd mistevreden over aankoop, krijgt gelijk van ebay, geld wordt geblokkeerd op paypal. Koper weigert object terug te sturen, vraagt schadevergoeding en ik ben mijn object + geld kwijt ! Ebay (= paypal) zijn échte bloedzuigers !

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Ben bedrogen geweest bij mijn verkoop

ZEER herkenbaar ! Verkopers staan in de kou bij Ebay, zoek beter een andere verkoopsite ....
Bericht 5 van 5
laatste antwoord