annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ongelooflijk

luc_de_clerck
Community-lid

Ik heb pas een Omega seamaster verkocht aan een ebay lid. Blijkt dat deze persoon een dief is, hij heeft nooit betaald ( zijn paypal betaling 10 dagen later terug ingetrokken, dus na aangetekende verzending). Bovendien heeft hij voor ontvangst getekend en beweerde van niet (valsheid in geschrifte?).


 


Na dreiging van interventie via de politie (had inderdaad een klacht ingediend) heb ik eindelijk m'n eigendom terug. Wanneer ik dit aan ebay doorgaf, om te vemijden dat andere mensen gedupeerd worden op dezelfde wijze, vertikken ze het weer actie te ondernemen.


 


En ik kan geen feedback nalaten omdat ik de verkoper ben...


 


Die persoon zou dus gek zijn als hij het niet nog honderd keer probeert, af en toe zal iemand het wel laten vallen en niet de moeite nemen naar de politie te gaan.


 


Hier klopt toch iets niet???? Hoe kan je dan iemand vertrouwen, je doet gewoon af en toe een perfecte transactie om sterretjes te halen, alles wat je mispeutert heeft toch geen gevolg.


 


Het feedback systeem en bescherming door ebay is dus a big joke.

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Ongelooflijk

luc_de_clerck
Community-lid

Kreeg al bericht dat dit bericht niet mag... ze houden niet van kritiek.


Maar ze verdienen veel geld op onze nek, dus sluiten ze ons niet af.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Ongelooflijk

Wat wordt er dan als reden opgegeven om dit bericht te brandmerken ?


 


En waarom trouwens zwijgt de moderator, die blijkbaar toch keurig meeleest, al maanden in alle talen ?


 


Of beter gezegd, in het Nederlands ? De taal niet machtig ?


 


Of mogen deze vragen ook al niet ?




Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Ongelooflijk

Welkom in het clubje van "gefrustreerde" verkopers.   We kunnen U allemaal vele feiten vertellen hoor die even ongelofelijk zijn.


 


Een mens gebruikt dan dit fora als laatste roep/hulpmiddel maar meestal haalt het ook niets uit.


 


Ik verkocht ook een Seamaster (zie feedback) en gelukkig liep het goed af.


 


Gelukkig is er nog Zijspoor die onlangs een topic opende voor de positivo's.


 


 


,-)

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Ongelooflijk

Ik moet eerlijk toegeven dat ebay mijn strot begint uit te hangen naar verkopers toe.

Als er ooit een degelijk alternatief komt doen ze hun eigen dood. (en ben ik zeker weg Smiley Knipoog )

 

Ze overbeschermen de kopers. Na meer dan 10 jaar ebay net mijn eerste onterechte negatieve feedback gekregen. En wat blijkt : als verkoper kan je geen negatieve feedback geven. Koper bied tot hij het lot heeft. Genoeg foto's van wat erin staat. Betaald perfect en hij krijgt pakje perfect toe. En dan komt de kat op de koord : 50% reductie om bla bla reden . Wanneer ik dit niet toesta pats negatieve feedback. En als je er zijn feedback op naleest blijken meerdere verkopers van zijn praktijken de dupe geweest te zijn.

Verkopers op ebay : honderden plichten en helemaal noppes van rechten. En uitmelken met allerhande fess etc....

Als je wil kan je het systeem als koper uitbuiten en slapend rijk worden. Maar dan mag je wel geen geweten hebben.

 

Maar ja, anderzijds is ebay gelukkig wel nog leuk om contacten met gelijkgestemden en verzamelaars over de ganse wereld te maken.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord