op 04-04-2011 10:35
begrijp het niet hoor.
waarom is mijn acount nu geschorst.
heb geen enkel geschil lopen wegens objecten niet gekregen of niet tevreden en toch moet ik deze oplossen volgens ebay.
de helft van de neutrale feedback blijkt nog van tevreden klanten te zijn. maar toch geven ze neutrale.
heb de laatste maand geen enkele negatieve gekregen
en toch ben ik deze morgen geschorst geweest, nadat ik gisteren een hele namiddag bezig ben geweest om weer heel wat dingen aan te bieden een hele namiddag werk voor niets.
enkele van de negatieve heb ik zelf voorgesteld om geld terug te storten en object terug te sturen maar dat wilden ze zelf niet geven liever negatieve feedback.
heb wel zelf een heleboel geschillen moeten openen omdat ze gewoonweg niet betalen na bieden. en dan hoor je ze niet hoor.
jullie zouden beter daar iets aan doen.
op 05-04-2011 13:38
Mailtje gestuurd. 😉
Best hier geen namen van concurenten plaatsen. 😄
Inderdaad. Via mail geen probleem, maar geen concurenten hier op deze forums vermelden aub, want dat is een inbreuk op het eBay-forumbeleid: Het promoten van handelswaar, veilingen, diensten of commerciële websites is hier niet toegelaten.
op 05-04-2011 13:43
Het promoten van handelswaar, veilingen, diensten of commerciële websites is hier niet toegelaten.
Oei, dan is ebay in overtreding, want wij dienen als verkopers Paypal te promoten, welke volgens mij een commerciele dienst is... of niet soms???
maarja is één pot of is dat ook niet waar?
Ebay pakt wel mijn inkomsten af wegens hun schorsing?
-- Bewerkt door comp-shop om 5 Apr 2011 13:45 CEST