annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Negatieve feedback, koper wil niet terugsturen voor een refund! HELP

Hallo,

 

een 2 weken geleden heb ik een lot verkocht via Ebay voor 30 euro en verzendkosten gratis. Het ging allemaal vlot, koper had geen vragen of dergelijke. Daarna krijg ik een email waarin hij zegt dat ik het lot niet goed genoeg beschreven had, waar ik niet akkoord mee was. Een paar dagen later kreeg ik negatieve feedback, dus e-mail ik de koper en vertel hem dat hij het lot terug moet opsturen zoals hij het aangekregen heeft, en de negatieve feedback moet opheffen en zo dus zijn geld helemaal terugkrijgt. Nu krijg ik een email dat hij akkoord gaat het lot te versturen, maar enkel een deel van het lot, voor dezelfde prijs van 30 euro. En ik zou ook de verzendkosten van 7euro moeten betalen. Als ik dit niet doe, laat hij de negatieve feedback staan. En als hij nu zijn geld terug ontvangt, stuurt hij het pakket op en verwijdert hij de feedback.

 

Dit klinkt als een gedwongen beslissing voor mij. Zijn negatieve feedback heeft mijn percentage drastisch naar beneden gehaald, en nu moet ik extra bij betalen dan ik ontvangen heb zodat ik dit kan opheffen? Pff...

 

Mvg,

Belgium_online

Hele onderwerp weergeven

Onvoorstelbaar wat een zeveraars er rond open, ik zou hier niet op ingaan hoor. Zijn eisen gaan er ver over en trouwens, gratis terugzenden kan je alleen bij de grote postorderbedrijven... in alle andere gevallen is de terugzending eerder hoe ten laste van de koper, tenzij beide partijen anders overeenkomen.

Enne... die negatieve, die overleef je heus wel, het is hij die de aanbieding duidelijk niet goed gelezen heeft, voor mij is athans de beschrijving top!

Zoals hier al werd gezegd, mensen met gezond verstand gaan zich daar niet aan storen. Ik heb al meer onerechte neutrale en nagatieve FB gelezen.

Een vraag stellen