annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

betaling na verkoop

quincy4039
Community-lid

Hallo, even een vraagje:

Vorige week heb ik een artikel verkocht, koper stuurt direct nadien een mailtje om te zeggen dat hij betaald heeft, tot dusver geen probleem...

Vandaag een mail terug gekregen van de koper, om te vragen waar het object blijft, terwijl ik nog steeds geen betaling ontvangen heb!!

Ik heb dit naar de koper gestuurd en hem uitgelegd van zodra ik de betaling binnen heb, ik hem onmiddellijk het object toestuur.

Wat als de koper niet betaald en hij blijft zagen over zijn object dat "zogezegd" betaald is? Kan ik een geschil openen? Kan de koper een geschil openen wegens niet-ontvangen object? Wat moet ik doen als hij zegt dat hij betaald heeft en ik heb niks ontvangen??

Ik heb zelfs nog eens een 2de keer mijn rekeningnr doorgestuurd, zodat hij zeker het juiste nummer heeft...

 

Groetjes, quincy4039

 

 

Hele onderwerp weergeven
marinela-60
Community-lid

Hallo

Ik heb hier ook hetzelfde laken en broek.

 persoon uit Belgie die al 2 keer zegt te zullen betalen , maar nog steeds niks.

En iemand uit Nederland die eerst mailde dat het een verkeerd BIC en IBAN was ( dit was niet het geval ).

En ook nog steeds niks ontvangen.

 

Direct een geschil openen vind ikzelf ietsje onbeschoft.

Maar telang wachten is ook een risico.

Ik wacht ook nog even af voor ik iets onderneem.

En dit is enkel om geen negatieve te krijgen.

Ze zouden daar toch ook eens iets aan moeten veranderen in de toekomst!!!!

 

Vele groeten marina

 

Een vraag stellen