betaling na verkoop
- Abonneren op RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
- Ongepaste inhoud melden
op 04-04-2011 19:31
Hallo, even een vraagje:
Vorige week heb ik een artikel verkocht, koper stuurt direct nadien een mailtje om te zeggen dat hij betaald heeft, tot dusver geen probleem...
Vandaag een mail terug gekregen van de koper, om te vragen waar het object blijft, terwijl ik nog steeds geen betaling ontvangen heb!!
Ik heb dit naar de koper gestuurd en hem uitgelegd van zodra ik de betaling binnen heb, ik hem onmiddellijk het object toestuur.
Wat als de koper niet betaald en hij blijft zagen over zijn object dat "zogezegd" betaald is? Kan ik een geschil openen? Kan de koper een geschil openen wegens niet-ontvangen object? Wat moet ik doen als hij zegt dat hij betaald heeft en ik heb niks ontvangen??
Ik heb zelfs nog eens een 2de keer mijn rekeningnr doorgestuurd, zodat hij zeker het juiste nummer heeft...
Groetjes, quincy4039
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Controleer eens goed je bankrekening, als hij echt niet betaald heeft kan je een geschil openen wegens object niet betaald, dan kan hij geen geschil openen wegens niet ontvangen, er kan maar één geschil geopend worden voor een object.