onterecht negatieve feedback ontvangen
- Abonneren op RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
- Ongepaste inhoud melden
op 22-03-2012 08:04
Heb iets verkocht en de koper heeft nog steeds niet betaald. Heb haar gevraagd of dit een vergetelheid kan zijn en heb geen reactie hierop gekregen. 2 dagen later geeft zij mij negatieve feedback met de melding "nog steeds niets ontvangen". Heb haar terug gecontacteerd en gezegd dat ik nog steeds geen geld ontvangen heb ,dus niets opstuur.Ook gevraagd waarom ze niet eerst met mij contact heeft opgenomen vooralleer feedback te geven. Wacht op haar antwoord, maar heb ondertussen wel die negatieve feedback op mijn profiel staan. Hoe kan ik hier rechtstreeks op reageren of laten verwijderen?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Niet op rekenen: als er enkel gekocht wordt, kan het % niet zakken.
Kopers kunnen immers alleen positieve feedback krijgen é?