annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

aanbiedingen verwijderd

Hallo,

ik heb mijn kleerkast weer eens leeggehaald, en de kledij die ik niet meer draag, op ebay geplaatst.

Nu zaten daar een paar t-shirts van gstar tussen, deze zijn vandaag verwijderd wegens schending van handelsmerk. ???

Ik krijg een mail van ebay met het antwoord waarom deze verwijderd zijn, gstar international heeft blijkbaar gezegd dat het "fake" tshirts waren.(dit wist ik dus zelf ook niet)

Ebay zegt dat ze aanraden om contact op te nemen met gstar international. Waarom moet ik daar contact mee opnemen? Of hoef ik dat niet te doen?

De tshirts zijn verwijderd van ebay, dus enig idee waarom ik naar gstar moet mailen?

Alvast bedankt, groetjes

Hele onderwerp weergeven

Als u er van overtuigd bent dat de items wel degelijk authentiek zijn kunt u contact opnemen met de rechtenhouder om hem hiervan te overtuigen, anders kunt u het laten. Wel opletten, want als er enkele keren na elkaar een aanbieding verwijderd wordt kan eBay uw account schorsen.

Als uw aanbieding via VeRO werd verwijderd en u denkt dat dit ten onrechte is gebeurd, stelt eBay u voor eerst contact op te nemen met de eigenaar van de rechten (de e-mail die u meldt dat uw aanbieding werd verwijderd, zou het e-mailadres van de eigenaar van de rechten moeten bevatten). Alleen de eigenaar van de rechten begrijpt zijn producten en intellectuele eigendomsrechten. Als de eigenaar van de rechten bevestigt dat hij een fout heeft gemaakt, vraagt u hem dan een e-mail hierover te sturen naar eBay. eBay zal u vervolgens de toelating geven uw object opnieuw aan te bieden.

http://pages.benl.ebay.be/help/tp/programs-vero-ov.html

Een vraag stellen