annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

bedrieging

hallo
ik heb daarstraks deze mail gekregen van iemand die niet heeft betaald .

Hi dear friend,You want to play with me ??? OK dear friend !My friends will like to play with your sales...wire of whore, one will laugh... - metis_du_sud

ik weet dat deze ebayer meerder gebruikersnamen heeft

wat kan ik doen
alvast bedankt

Hele onderwerp weergeven

Het lijkt er op dat de e-mailschrijver een Franstalig iemand is die een online vertaalprogramma gebruikt om uitdrukkingen zoals “fils de p***” verkeerdelijk in het Engels te vertalen als “wire of wh***” 😮

Indien uw aanbiedingen zouden verstoord worden, klik op “Meld” in de onderstaande zin (staat onder “Enkele voorbeelden” ) in de pagina waarvan de URL hieronder gegeven, en vraag of eBay maatregelen kan nemen tegen de opgegeven gebruikersnamen en plak er buiten de opgegeven objectnummers ook de ontvangen e-mail bij met header, of indien via de eBay berichten verstuurd, de e-mail identificatienummer onderaan.
Meld een koper die biedt met de bedoeling een aanbieding te verstoren.
http://pages.benl.ebay.be/help/policies/unwelcome-buying.html


PS:

Geschillen voor onbetaalde objecten bij niet betalers zijn niet alleen nodig voor het verkrijgen van creditering van de verkoopcommissie, maar ook voor het verwijderen van negatieve feedback in gevallen waarin de koper geen geldige reden heeft om niet te betalen.

De koper die niet betaalt, kan in de nieuwe procedure niet meer in het geschil onbetaald object reageren met commentaar, waar dat vroeger wel het geval was. Hij kan ten alle tijden rechtstreeks met de verkoper blijven communiceren via e-mail of berichten in mijn eBay.

De koper kan op het geschil reageren door te betalen. Als de koper niet betaalt of geen akkoord kan bereiken met de verkoper binnen de 4 dagen, kan het geschil worden gesloten en kan eBay een onbetaald object registreren op het account van de koper. Als een onbetaald object werd geregistreerd op de account van de koper, kan de koper reageren op het geschil door bezwaar aan te tekenen tegen de aantekening met bewijs van betaling of met een geldige reden om niet te betalen. Als een onbetaald object werd geregistreerd op de account van de koper, en de koper tekent geen geldig bezwaar aan tegen de aantekening wordt negatieve of neutrale feedback gegeven door de koper voor die transactie verwijderd. Zie:

http://pages.benl.ebay.be/help/buy/questions/unpaid-item.html
http://pages.benl.ebay.be/help/buy/appeal-unpaid-item.html
http://pages.benl.ebay.be/help/feedback/losing-privileges.html

 

En wat betreft Customer Support:
afhankelijk van de aard van uw vraag kan het 24 tot 72 uur duren voordat uw e-mail beantwoord wordt door Customer Support.
http://pages.benl.ebay.be/help/account/questions/customer-support.html

Een vraag stellen