annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geschil

Ik krijg vandaag een bericht van e-bay dat er een geschil geopend is voor een bonbonnière van villeroy 1 Boch dat ik verkocht heb (200611689055).

De koper heeft een positieve feedback gegeven op 11/06/.(great seller, highly recommended)  Nu schrijft de koper dat hij het gebroken ontvangen heeft op 15/06.  Dat begrijp ik niet.  Ik verpak altijd heel goed en het zou mij verwonderen.  Maar positieve feedback geven 4 dagen voor je iets ontvangt.  Dat begrijp ik niet.  Wat moet ik nu doen.  Ik heb geantwoord aan de koper wat ik nu schrijf.

Ik heb ook 2x mijn reknr moeten doorgeven.

Bedankt voor uw raad

-- Bewerkt door biajorjul om 15 Jun 2011 18:17 CEST

-- Bewerkt door biajorjul om 15 Jun 2011 18:36 CEST
Hele onderwerp weergeven

Hallo

Ik heb eens iets soortelijks meegemaakt , met een zending naar italie.

Maar ik had al een neg f. gekregen.

 

Alles is toch nog goed gekomen

Maar ik heb die mens een mail gezonden een foto van het gebroken goed te nemen en aan mij te bezorgen.

Toen ik de foto zag , wist ik direct dat hijzelf het had laten vallen bij het uitpakken.

 

ik heb hem dat Niet gezegt, maar wel tot een akkoord gekomen om de helft van de waarde terug te storten.

Hij heeft toen de neg.f verwijderd.

 

In uw geval heb je al een pos feedb.

Vraag om een foto en geef  de helft terug van de waarde.

Tracht het zo op te lossen , anders blijft ze zagen.

 

en een goede tip neem een foto vooralleer je iets breekbaars verkoopt,  bv de bonbonière in de doos .van de te verzenden verpakking.

Dan ligt het aan de post.als het gebroken toekomt

Nu heb je denk ik geen been om op te staan.

Tenzij je er niet op reageert, maar das niet posstief voor je toekomstige verkopen denk ik.

Veel succes  marina

 

Een vraag stellen