op 15-06-2011 17:54
Ik krijg vandaag een bericht van e-bay dat er een geschil geopend is voor een bonbonnière van villeroy 1 Boch dat ik verkocht heb (200611689055).
De koper heeft een positieve feedback gegeven op 11/06/.(great seller, highly recommended) Nu schrijft de koper dat hij het gebroken ontvangen heeft op 15/06. Dat begrijp ik niet. Ik verpak altijd heel goed en het zou mij verwonderen. Maar positieve feedback geven 4 dagen voor je iets ontvangt. Dat begrijp ik niet. Wat moet ik nu doen. Ik heb geantwoord aan de koper wat ik nu schrijf.
Ik heb ook 2x mijn reknr moeten doorgeven.
Bedankt voor uw raad
-- Bewerkt door biajorjul om 15 Jun 2011 18:17 CEST
-- Bewerkt door biajorjul om 15 Jun 2011 18:36 CESTWat je moet doen , is alles via ebay verzenden.
Niet meer via de persoonlijke mail.
Dus je zoekt naar een oplossing en vraagt naar foto's.
dat is normaal en daar heb je recht toe.
Nu moet je haar contacteren via ebay, gewoon een antwoord sturen op de vorige mails die zij naar jou stuurde.
Jij kan het niet helpen dat ze nu niet meer reageert.
gewoon blijven mailen.
Je account zal niet geschorst worden, om het feit dat aan alle voorwaarden is voldaan.
jij hebt het geld ontvangen, en als jij nu nog de gegevens van de verzending hebt .
Ebay houd zich niet bezig met de verzending van de post.
Ofwel is het een leugenaar die probeert haar geld terug te eisen.
vele groeten.
Ze zal even hebben nagedacht zeker, toen je die foto's vroeg.
Je moet er niet van wakkerliggen hoor
groetjes marina