koper reageert niet op vraag Kialapunt
- Abonneren op RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
- Ongepaste inhoud melden
op 30-01-2013 20:49
ik heb een verkoop gedaan. De koper betaalde reeds. Aan het bedrag dat hij of zij heeft overgeschreven zie ik dat hij of zij voor verzending via Kiala kiest.
Hij of zij heeft mij echter geen afhaalpunt doorgegeven.
Ik zond reed 3 keer een bericht met de vraag naar het afhaalpunt, maar krijg geen antwoord.
Ik kan dus niet verzenden.
Wat doe ik? Afwachten tot de koper mij een geschil wegens niet ontvangen objecten aansmeert, of is er een andere oplossing?
bedankt
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Je kan alsnog verzenden hoor, met de postcode of woonplaats van de koper kan je zelf het dichtsbijzijnde Kialapunt vinden. Als mailadres geef je dat van jezelf en dan moet je wel bij aankomst van het pakket zelf de koper verwittigen waar het ter beschikking ligt.
Zo heb je een sluitend bewijs dat je aan je verplichtingen hebt voldaan en komt het pakje terug is dat niet jouw fout, maar verenden zou ik toch zeker doen.