annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aangetekend versturen?

Wie heeft ervaring met munten opsturen?

Stuur je dat dan steeds aangetekend op?

Is niet aangetekend versturen op eigen risico van de koper? Of blijft de verkoper verantwoordelijk?

Stel, ik stuur aangetekend maar de koper wil alleen standaard verzending betalen. Wat als hij dan blijkt niet te ontvangen?
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Aangetekend versturen?

Wie heeft ervaring met munten opsturen?
Ik

Stuur je dat dan steeds aangetekend op?
De waardevolle munten stuur ik aangetekend.

Is niet aangetekend versturen op eigen risico van de koper? Of blijft de verkoper verantwoordelijk?
Ja de verkoper blijft verantwoordelijk.

Stel, ik stuur aangetekend maar de koper wil alleen standaard verzending betalen.
De verkoper bepaalt de verzendmethode, als de koper daar niet mee akkoord gaat, wordt de verkoop geannuleerd.

Wat als hij dan blijkt niet te ontvangen?
Dan moet je alles terug betalen. Voor objecten die onverwacht een hoge verkoopprijs behalen en die met gewone verzending gingen verstuurd worden, betaal ik als verkoper uit eigen zak de extra kosten voor aangetekend, voor alle zekerheid.

m.

m.
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Aangetekend versturen?

vriendelijk bedankt voor de tip.

Ik zal goed opletten in het vervolg.

Heb nu onverwacht een pin van WOKING football nogal duur verkocht en heb de koper gevraagd of hij akkoord was aangetekend te versturen en hij was akkoord. Dus zal zorgen voor een goeie communicatie.

Welk bedrag vind je al redelijk om aangestekend te versturen? 25 euro lager of hoger?

Groeten, Johan
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Aangetekend versturen?

Wat ik zie bij Uw aanbiedingen is dat je steeds aan het minimum vertrekt, de prijs die je zeker wilt hebben. Dat doe ik nu sedert enkele maanden want EBAY geeft niet steeds goeie ideeën.

Ebay zegt dat je best aan 1 euro start zodat je meer bieders kan trekken. Maar zo heb ik al een paar keer serieus onder de prijs verkocht.

Dus, ik doe dit ook niet meer, start aan mijn winkelprijs. Heb ik Oostende ook een brocante winkel, nu 4 jaar, dus we leren elke dag bij.

Vriendelijke groeten,

Johan
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Aangetekend versturen?

Ik start enkel aan 1 euro voor zeer gezochte verzamelobjecten, waarvan ik zeker ben dat de prijs goed omhoog gaat, anders start ik aan de minimumprijs.

Het meeste dat ik verkoop wordt verstuurd met Taxipost, dat moet niet aangetekend omdat er tracking is.
Bij kleine pakjes verstuur ik aangetekend vanaf ongeveer 70 à 100 euro.

m.

m.
Bericht 5 van 5
laatste antwoord