annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Adresseren van enveloppen

Een vraagje voor mijn medeverkopers.

Momenteel schrijf ik al mijn enveloppen met de hand. Ik was nu aan het denken om het adres af te printen, al is het maar om schrijffouten te vermijden. Maar vooral om tijd te winnen. Ik ben nu iedere maand toch enige uurtjes zoet met het schrijven van enveloppen.

Hoe doen jullie dat?

Ik weet ik kan die naam en adresgegevens naar Word kopiëren en zo een etiket afprinten. Daar ben ik ook wel effe mee bezig. Op de tijd dat ik dat allemaal gedaan heb, heb ik het al met de hand geschreven.

Ik zoek dus een systeem om heel vlug 1 etiket af te printen met de naam en adresgegevens van mijn koper. In de transactiebestanden vind ik de knop label of factuur afdrukken, maar daar vind ik deze mogelijkheid niet direct mee terug. Ik kan enkel iets op A4-formaat afprinten.

De goedkoopste oplossing die ik nu kan bedenken is een stempel laten maken met mijn eigen naam en adresgegevens om als retouradres op iedere enveloppe te zetten, en het adres van mijn kopers maar met de hand blijven schrijven. Zo zet ik nog eens wat hanenpoten op papier 😛

Dat zou misschien nog eens een echte verbetering voor Ebay zijn. In uw transactiebestand een knop om met 1 klik een etiket met de gegevens van uw klant af te printen.

Graag een beetje hulp 🙂
Bericht 1 van 17
laatste antwoord
16 ANTWOORDEN 16

Ik heb vandaag mijn stempel ontvangen. Ik heb die net gebruikt om een paar enveloppen verzendklaar te maken. Perfect wat ik nodig heb. Dat is "klik" en uw eigen adresgegevens staan op die enveloppe.

Ik heb zelf ook goedkope Dymo label writers gevonden, maar dat was allemaal een systeem dat je op een soort minitoetsenbord de gegevens nog moest intypen. Op die tijd heb ik het op de enveloppe geschreven.

Voor de prijs moet je zo'n stempel niet laten. +- 15 incl. verzendkosten. Binnen de week geleverd. Alles perfect leesbaar. Je kan zelf kiezen hoe die stempel er moet uitzien: tekst, lettertype,...

Hahaha, weer wat tijd uitgespaard. Dus extra tijd om Ebayaanbiedingen te maken 😛
Bericht 11 van 17
laatste antwoord

Walesha dezelfde Dymo staat momenteel 119€ excl. BTW bij Viking
Bericht 12 van 17
laatste antwoord

http://cgi.benl.ebay.be/Dymo-label-printer-turbo_W0QQitemZ220373910158QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_123?hash=item220373910158&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1399|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318

Photobucket
Bericht 13 van 17
laatste antwoord

ik gebruik momenteel een dymoprinter en ik heb een java toolke geschreven waardoor de volledige facturen op mijn A4 printer afgeprint worden en de adresinfo automatisch op de dymoprinter , zo print ik met een muisklik alle betaalde objecten van één dag af.
tis wel een mac programma maar als ik eens goesting heb zal ik het eens porten naar Windows en ergens online zetten
Bericht 14 van 17
laatste antwoord

Ik schrijf ook alle enveloppen met de hand. En aangezien mijn winkel steeds meer verkoopt wordt het een steeds hardere 'pain in the ass'. Maar als ik het dus goed begrijp kan je met zo'n Dymo (of vergelijkbare printer) gewoon in 1 klik adres stickers printen? En ik zag in een of andere add op eBay dat je ook enveloppen kon printen met de betaalde verzendkosten er al op. Kan iemand mij hier meer over vertellen?
Bericht 15 van 17
laatste antwoord

Ik denk niet dat deze mogelijkheid bestaat, tenzij je het hebt over de voorgefrankeerde enveloppen die men bij de post kan aankopen?

Ik zie ook dat je nederlander bent, of het daar kan is uiteraard ook voor mij een raadsel maar ook hier lijkt me dit een onmogelijke zaak daar je toch steeds de verzendkost aan de post zelf dient te betalen???

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 16 van 17
laatste antwoord

Je kan ook via PayPal portvrije labels (of zoiets) kopen:

Verzendcentrum eBay:
http://pages.ebay.nl/verzendcentrum/

Verzendcentrum PayPal:
https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=p/ship/center-outside&

* Geen maandelijkse kosten
* Geen verwerkingskosten voor labels