annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Afhalen van object koper weigert...

Laatst verkoop ik een zwaar en groot voorwerp, ik vermeld dat dit enkel kan afgehaald worden.



Nu heb ik het volgende voor:



Koper betaald via paypal en eist dat het onderdeel word opgezonden. OK geen probleem maar dan moet er wel bijbetaald worden... maar koper zegt verkocht is verkocht en hij wenst geen bijbetaling te doen.



Dreigt met klacht bij Ebay en politie dat ik een oplichter zou zijn.



Als ik hem terugbetaal dan heb ik (zeker weten) een negatieve reactie, stuur ik het op dan verlies ik geld en leg er zelfs op toe...



Zelfs bij afhalingen krijgen we nu al problemen 😞

Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

Afhalen van object koper weigert...

@Mikmak


 


Paypal deugd niet, wat ik lees en hoor erover, PP heeft al meer mensen bedrogen dan deugd gedaan, maar dat is niet het punt.


Ik ben een particuliere verkoper die zo nu en dan eens wat verkoopt en ik ga me niet bezig houden met buitenlandse transacties. Zelf koop ik regelmatig, buiten Ebay in het buitenland, Duitsland, GB, Nederland, maar dan wel bij bedrijven die betrouwbaar zijn via referenties van kennisen enzo... nooit problemen gehad, op Ebay zelf zal ik ook nooit iets in nhet buitenland kopen dus verkoop ik ook niet via Ebay naar het buitenland... kwestie van zeker spelen.

Bericht 11 van 11
laatste antwoord