annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Als dit toegelaten wordt...

Nu ben ik eens benieuwd wat ebay hieraan zal doen...

Mijn feedbackprofiel (en daarmee gepaard gaand vermoedelijk ook mijn DSR's)  werd vandaag bezoedeld door één koper.

Voor zover ik kan lezen (ik ben dan wel geen schoolmeester zoals sommigen denken 😉 maar ben toch lang genoeg naar school geweest), kan ik uit de feedbacks enkel begrijpen dat de koper

- ofwel bewust een poging onderneemt om mijn scores beïnvloeden

- ofwel op basis van de fotookes kocht zonder ook maar één letter te lezen van titel of beschrijving.

Ik ga ervanuit dat het wel het tweede zal zijn maar dan nog vind ik persoonlijk dat dit niet door de beugel kan en hoop dan ook dat ebay hieraan iets doet.

Persoonlijk kan ik hier niet veel aan veranderen gezien:

- ik reeds telefonisch contact opnam met de koper een week geleden en van zodra mijn nicknaam hoorde, antwoordde "Hou een ander voor de zot" en de telefoon dicht smeet

- een aanvraag tot feedbackwijziging geen nut heeft gezien ik er maar 5 mag indienen en het gaat om 8 feedbacks + de reactie aan de telefoon al genoeg zei

O ja, voor de volledigheid: ik heb via ebay-systeem én Paypal (waar de koper claims indiende wegens "namaak") reeds gemeld dat ik bereid was om het teruggavebeleid te laten gelden en hem zou terugstorten van zodra de objecten teruggezonden werden (ook al maakte ik mijns inziens geen enkele fout)

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 1 van 30
laatste antwoord
29 ANTWOORDEN 29

Los van alles, ik vind dat onterechte feedback moet verwijderd worden. Wat ik bedoel is dat indien Ebay de feedback van "hetzijspoor" verwijderd ze dit ook zou moeten doen bij de tientalle andere ebayers die in het zelfde schuitje zitten. Dat bedoel ik dus met twee maten en twee gewichten.

Maar we kunnen niet zomaar vergelijken hoor

Mijn feedback over 1 jaar = 1416 en hierop heb ik 11 negatieve = (geen 14) ze staan er wel? kijk maar eens dieper.

voor het zijspoor = dat 549 en hier = 1 negatieve.

Nu is mijn branche gevoelliger voor negatieve feedback dan die van "hetzijspoor", enz...

Bericht 11 van 30
laatste antwoord

@comp-shop: hoe jij aan die cijfers komt is mij een raadel hoor.

Volgens mij zijn de volgende cijfers "iets" korrekter:

compshop: 1519 verkoopsfeedbacks, 13 neutrale en 14 negatieve

hetzijspoor: 1625 verkoopsfeedbacks, 2 neutrale en 8 (onterechte, daar zijn wij het met zijn allen over eens blijkbaar) negatieve

Bericht 12 van 30
laatste antwoord

Ga eens met je muis over bij andere ebay leden of bij jezelf.

"hoe word deze feedback berekend?" dan krijg je totaal andere cijfers... daarom dat ik zei kijk eens dieper...

D.

Bericht 13 van 30
laatste antwoord

ik bedoel dus dit

hetzijspoor ( 4408)    

Positieve feedback (laatste 12 maanden): 99,8% 
[Hoe wordt het feedbackpercentage berekend?]
Lid sinds: 20-jan-02 in België Ingeschreven als zakelijke verkoper

Hoe wordt de feedbackpercentage berekend? ga daar maar eens over met je muispointer!

Bericht 14 van 30
laatste antwoord

Enne... ik heb zo den indruk da mijn negatieves er zullen blijven staan... Al meer dan 36 uur geleden dat ik via mail contact opnam... 😞

Bericht 15 van 30
laatste antwoord

We zijn het gewoon over ééns dat gans die feedback, DSR, enz...zo ondoorgrondelijk is dat we er niet kunnen op af gaan... we zitten hier met 3 (ja meer zelfs) verschillende cijfers. Je krijgt zelfs geen kans om het op te lossen, meer zelfs als je de problemen oplost dan nog blijven de cijfers tegen je.

ik ga ermee stoppen want ik weet dat je negatieve toch niet gaan verdwijnen, ik heb hier een email van Ebay waarin zwart op wit staat dat ik gelijk had maar ze de negatieve feedback NIET kunnen verwijderen, dus ik zo verwonderd zijn als het voor u wel kon.

Bericht 16 van 30
laatste antwoord

De rode bollen zijn toch verdwenen!

Gelukkig!

Bericht 17 van 30
laatste antwoord

Bij mij vegen ze het commentaar weg maar laten de rode bol staan 😞

de twee maten en twee gewichten worden zo wel duidelijk.

Bericht 18 van 30
laatste antwoord

Het Zijspoor supertof voor u dat ze verdwenen zijn en ook ja iets dat je niet verdiend moet er niet staan 😛

En dat ziet Ebay ook wel.

Bericht 19 van 30
laatste antwoord

Hé, ik maakte een foutje daarnet: verzending gebeurde op 3/10, dag na de betaling. Aflevering 4/10

Bericht 20 van 30
laatste antwoord