annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Arrogante koper die verzendkosten betwist

Gisteren had ik een object verkocht, een t-shirt van 1 euro

In de objectomschrijving staat duidelijk vermeld, verzending 2,50 euro

 

Is dit een buitensporige prijs voor een t-shirt die verzonden wordt in envelop met 3 postzegels?

 

Koper mailt me met de melding dat ze 2,22 verzending betaalt (prijs van 3 postzegels)

Ik antwoord dat mijn verzending 2,50 euro is, zoals duidelijk aangegeven

 

Ze is totaal niet akkoord, wenst enkel de 3 postzegels te betalen, heel onvriendelijk.

Ik moet toch ook mijn enveloppen kopen?? Had ze nu niet zo arrogant gedaan, had ik misschien nog korting gegeven, maar komaan ze zag op voorhand dat de verzendkosten 2,50 euro waren!

 

Hebben jullie ook zo arrogante kopers?

 

Dan dreigde ze met het geven van negatieve feedback, als ik de verzendkost van 2,22 euro niet aanvaarde.

Ik heb de verkoop geannuleerd, maar zit nu wel met een negatieve feedback!

 

 

 

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Arrogante koper die verzendkosten betwist

Daarom verkoop ik geen kleding meer,in de zak van de krinkel steken kost niets.

Met buitenlandse kopers heb je nooit problemen.

Ik heb verschillende keren de vraag gekregen of ik de kleding niet vacuum kon trekken ,zodat ze in een enveloppe paste.

Een enveloppe komt vaak zogezegd niet aan en je hebt geen enkel bewijs.2 jaar geleden ben ik gestopt met verkopen van kleding van mijn kleinkinderen ,want ik moest meer betalen dan dat de kleding had opgeleverd.Ik betaalde nl het item+verzendkosten terug bij verlies.

In de begingjaren van ebay had ik nooit problemen ,de laatste jaren is het publiek van ebay Belgie heel erg veranderd spijtig,maar het is zo

Bericht 2 van 2
laatste antwoord