annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betaling plaatsingskosten op Ebay (aan Ebay)

Hallo,

Ik wilde zonet een aantal zaken te koop aanbieden op Ebay, waarbij er uiteraard een plaatsingskost betaald moet worden.

Ik heb paypal via overschrijvingen (heb dus géén kredietkaart), maar als ik alles invul, op doorgaan klik & dan de plaatsingskosten moet betalen of activeren of hoe je het ook wil noemen, dan stuurt Ebay me naar Paypal, waar het steevast vraagt om mijn kredietkaart in te vullen.

Gezien ik dus geen kredietkaart heb, hoe kan ik dit oplossen ?

Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik heb wel een aantal zaken te verkopen.

Alvast bedankt!
Bericht 1 van 20
laatste antwoord
19 ANTWOORDEN 19

hey ik ben nieuw op ebay plaatsingskosten wanneer betaal je zoiets als het object verkocht is of ervoor al?
Bericht 11 van 20
laatste antwoord

PLAATSINGSkosten ben je verschuldigd bij het PLAATSEN van je aanbieding, net zoals bij een betalende advertentie in de krant, en ongeacht of je object achteraf wordt verkocht of niet.

Hierbuiten betaal je ook nog verkoopkosten, die enkel verschuldigd zijn indien je object effectief wordt verkocht.

Alle aan ebay verschuldigde bedragen worden maandelijks gegroepeerd in een te betalen faktuur.

Bericht 12 van 20
laatste antwoord

Plaatsingskosten moet je ook betalen als het object niet verkocht is, 1 keer per maand krijg je een faktuur van de plaatsingskosten (en de andere kosten).

m.

m.
Bericht 13 van 20
laatste antwoord

Ik heb immers al mogen meemaken dat mijn paypalrekening ONDANKS ruim aanwezig saldo zondermeer werd geblokkeerd en alle betalingsovereenkomsten en betaalabonnementen van mijn paypalrekening gewoon werden geannuleerd zonder voorafgaande verwittiging.

Als je een Google Search doet kom je ontelbare gelijkaardige gevallen tegen. Mensen wier rekeningen zonder heldere reden of verwittiging geblokkeerd wordt als er mooie bedragen op staan enz. Zoals ik in verschillende topics op dit forum al aanhaalde is PayPal inherent ontbetrouwbaar. Als je dan tegen beter weten in toch je creditcard en bankgegevens toevertrouwt aan zo'n bedenkelijke organisatie... Tja.
Bericht 14 van 20
laatste antwoord

He trolletje, ben je daar weer. 😄
Ik heb 3 PayPal accounts sinds dag 1 dat PayPal bestaat. Als je normaal doet en alles volgens de gebruikersvoorwaarden waarmee je tenslotte akkoord bent gegaan dan gebeurt er niks waar je je zorgen over hoeft te maken.
Als je PayPal gebruikt om zwart geld wit te wassen, tja... dan kun je wel eens in de problemen komen net zoals je in de problemen komt als er iemand een claim indient en jij als verkoper dan niet kunt bewijzen dat je een artikel hebt verstuurd.
Maar dat weet je vantevoren, dat staat immers in de gebruikersvoorwaarden waarmee je akkoord bent gegeaan bij het openen van een PayPal account.

PayPal is maar gewoon een bank hoor zoals vele andere banken waaraan je wel je hele hebben en houden toevertrouwt.

Paniekzaaier.

Nemo me cohabitat inpuntem

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 15 van 20
laatste antwoord

Ken jij dan een andere bank die zonder aanleiding rekeningen blokkeert, of die zonder uitdrukkelijke toestemming geld terug overboekt naar de zender als ie daar zin in heeft? Ik niet.
Bericht 16 van 20
laatste antwoord

Sorry, hoor, maar ik ben hierop al getrakteerd geweest door de 'bank ven hier'

Bericht 17 van 20
laatste antwoord

ven = van

Bericht 18 van 20
laatste antwoord

Ik heb de laatste keren mijn ebay-rekening van ebay zelf zeer goed in de gaten gehouden. Zelfs met kopies.

Ik had 15 euro,staan waar ene 3 euro bijkwam van enkele bijkomende foto's.

De andere zaken waren die dag allemaal gratis.

Nu ik mijn rekening bekijk blijken er toch kosten afgehouden te zijn en worden deze nog eens bij die 15 euro gerekend...

Volgens mij klopt dit totaal niet en werd er geen rekening gehouden met de gratis voordelen.

Weet iemand of dit kan ... en wat kan ik doen ...

Groetjes

Bericht 19 van 20
laatste antwoord

Ik denk niet dat we met deze gegevens veel kunnen doen om je te helpen...

Een beetje meer details zou niet slecht zijn...

Bvb:

- hoeveel aanbiedingen deed je?

- bood je enkel aan op ebay.be of ook op buitenlandse ebay's?

- over welke gratis voordelen heb je het?

- heb je eventueel iets verkocht?

etc

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 20 van 20
laatste antwoord