annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Beveiligingscode

Onlangs wilde ik een artikel verkopen en dat was al een hele tijd geleden. Nu moet ik eerst mijn identiteit bevestigen door naar het nummer 00800 200 80 200 te bellen... alleen is dat nummer niet in gebruik!

Kan er mij iemand vertellen hoe ik nu mijn identiteit moet bevestigen zodat ik terug kan gaan verkopen?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Beveiligingscode

Eens proberen met 0800 ipv 00800???

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Beveiligingscode

ik denk echter dat er zowiezo iets fout is met het nummer: 0800-lijnen hebben slechts 5 cijfers na de 0800

-- Bewerkt door hetzijspoor om 22 Sep 2010 17:12 CEST

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Beveiligingscode

Nummers die beginnen met 00800 duiden volgens mij op gratis internationale nummers (gratis vanuit een vaste lijn, met de mogelijkheid om oproepen vanuit bepaalde landen te blokkeren).

Misschien nog eens enkele malen proberen te bellen tijdens de vermelde uren. Enkele jaren terug stond dit nummer al op het forum, en de beller kreeg op dat moment ook geen verbinding. Kan mij moeilijk inbeelden dat eBay al enkele jaren hetzelfde niet werkende nummer doorgeeft voor identiteit te bevestigen. Alhoewel, men weet nooit :^O. Customer Support is ondertussen  wel verhuist van Berlijn naar Dublin.

Zie bijdrage nr 24 in het volgende draadje:

http://community-benl.ebay.be/topic/Ronde-Tafel/Nuttige-Contactinfo-Telefoonnrs/500003297

Als het niet moest gaan zou ik eBay eens contacteren en navraag doen naar dat nummer en met uw probleem.

Contact opnemen kan via het “Contacteer ons” tabblad op:

http://support.benl.ebay.be/cgi-bin/ebay_benl.cfg/php/enduser/std_alp.php?p_eb_segment=OTH

Er zijn nog andere manieren om uw identiteit te bevestigen (Klik op “site overzicht” rechts boven deze pagina, daarna “Verkopersverificatie“ onder “Beginnen met verkopen”, dan “andere verificatie methode selecteren”, en vervolgens “identiteit bevestigen via telefoon”), maar deze zijn meer bedoeld voor nieuwe verkopers dacht ik.

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Beveiligingscode

Bij 0800 kennen ze het probleem, daar kunnen ze zeggen dat je verkeerd verbonden bent... en eens moet proberen met 00800...

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Beveiligingscode

Zal zeker nog eens proberen met een vaste lijn binnen de vermelde uren, eens zien of het dan lukt.

Bedankt voor de tip.

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Beveiligingscode

https://www.paypal.com/helpcenter/main.jsp;jsessionid=KLCLMbrPwh5TlL68QhGnPjyGjJqtQxL9KJqh4k23lFCJLvBHgy8S!404175972?t=escalateTab&cmd=_help&locale=nl_NL&countrycode=BE

Stuur ons een e-mail

Stuur ons een vraag per e-mail.

-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 7 van 7
laatste antwoord