annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bod intrekken

charles3333
Community-lid

Hallo


Graag zou ik een beperking zien op ebay met intrekken van een bod tot maximaal 15x en dan account schorsen omdat er mensen zijn die daar echt van profiteren om hoog te bieden en dan afhaken maar ondertussen kan een verkoper wel zien hoeveel het maximum bod is van de 2de bieder en kan daar misbruik van maken door te laten bieden door een 3de bieder. Ik heb verleden week van iemand gezien die bij me een bod had uitgebracht die nog maar 8 maanden een account heeft bij ebay, feedback 5 waaronder 1 negatief en 322 bodintrekkingen en dan krijg je de melding verkeerd bedrag ingevuld ? 322 keer zo iemand moesten ze schorsen en dan zeggen ze dat de koper optimaal moet beschermd worden


 

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Bod intrekken

er zijn inderdaad kopers die zo bezig zijn... welkom op ebay waar de kopers alle macht hebben en de verkopers niks (behalve betalen dan)


Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Bod intrekken

charles3333
Community-lid

Hallo


Nu heb ik het weer voor met intrekken van een bod en ik vermoed dat het dezelfde persoon is op een account bij zijn vriend(en) maar nu is het wel erger dan voordien nu heeft hij het het laatste uur van mijn bieding gedaan en zo de prijs opgedreven voor mijn kopers en die gaan nu misschien denken dat ik bied op mijn eigen aanbiedingen ik had die andere naam welke ik niet mag zeggen denk ik geblokt doet hij-zij het met een ander account pfff wat een kl... rommel ik ben het echt beu hopelijk gaat ebay hier iets aan doen al is het maar bij het intrekken van een bod dat de verkoper toch een feedback kan geven ongeacht wanneer je het plaatst en gewoon bij 3 account verwijderen net als voor verkopers, trouwens die persoon waar ik het over heb heeft trouwens ook dingen op ebay staan om te verkopen ongveer het zelfde dan wat ik verkoop dus denk dat het gewoon jaloezie is en dat mag blijkbaar voor ebay


 


gr

Bericht 3 van 3
laatste antwoord