annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De walen kunnen zelfs geen FRANS lezen !

't Is toch Godgeklaagd hé !

Ik vraag expliciet aan m'n klanten NIET met paypal te betalen In België en ze willen het maar niet leren hé!

De Walen zijn er meesters in, zelfs een postkaartje van 1 euro word met paypal betaald. Zal ze niet meer aanbieden want heb er niets meer aan.

A propos, heb niets tegen Walen hé, 't zijn m'n beste klanten. Maar soms zijn ze zo van "slechte wil". ,-)

Ik vind dat je als koper ook een beetje rekening moet houden met de verkoper. Althans ikzelf respecteer dit als ik aankoop.

Johan
Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

Biedt die dingen dan aan zonder Paypal, eventueel op een ander account zonder winkel.

m.

m.
Bericht 2 van 11
laatste antwoord

Misschien zijn de Walen iets gemakzuchtiger, is gemakkelijker om een wachtwoord te typen en een paar keer op uw klavier te tikken dan een overschrijving te doen.
En misschien is pc banking in die streken nog niet zo gekend.

Photobucket

Photobucket

Bericht 3 van 11
laatste antwoord

Allez allez, 't zijn weer de Walen geweest zulle!
Ik heb er minstens evenveel die in Vlaanderen wonen hoor die met Paypal betalen, ook al is het bedrag klein

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 4 van 11
laatste antwoord

Dit ligt helemaal niet aan de regio van herkomst volgens mij maar louter en alleen aan de mail die ze ontvangen na de aankoop.
Daar wordt hen heel duidelijk uitgelegd dat ze met Paypal kunnen betalen en de link naar de bankgegevens wordt slechts in't klein ietwat dieper weergegeven.

+ Ebay geeft hen ook aan dat ze enkel via Paypal beschermd zijn indien er iets fout zou lopen.
Wat wil je dan dat kopers gaan doen???

OK, het mag dan al een aankoop zijn van amper 1 euro + verzendkosten, het blijft nog altijd de koper die dit object kocht omdat hij het persé wou hé?

Bericht 5 van 11
laatste antwoord

Ik denk toch maar eens een "zwarte" account te openen, heb geen keuze denk ik.
Bericht 6 van 11
laatste antwoord

@ Zijspoor,

procentueel gezien verkoop ik 70% Wallonië, 20 buitenland en amper 10% in Vlaanderen.

In m'n winkel in Oostende is het niet anders, de aangespoelde Walen in Oostende die hier tweede verblijven hebben of hier vast komen wonen, en dan nog de Waalse dagjestoeristen, vormen ook een groot deel van m'n cliënteel.

NEEN, nogmaals, heb niets tegen Walen, ik vind ze wel een andere mentaliteit hebben en andere cultuur en gebruiken ... Dus, geen probleem hé, bedoel dit dan ook niet negatief.
Bericht 7 van 11
laatste antwoord

Daarvoor moet je geen zwarte account openen, met een zakelijk account zonder winkel kan je aanbiedingen zonder PP plaatsen, bij mijn aanbiedingen van objecten die typisch Belgisch zijn, of te zwaar om naar het buitenland te verzenden, vink ik Paypal uit ! :-D

m.

m.
Bericht 8 van 11
laatste antwoord

aha, dat zal ik dan even uitproberen.

ik laat het je weten.

merçi.

Johan
Bericht 9 van 11
laatste antwoord

Je moet wel meer dan 50 feedbacks hebben, om zonder Paypal aan te bieden ! ;-)

m.

m.
Bericht 10 van 11
laatste antwoord